دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
دانیال بصیر

حوزه/روزنامه نگار و فعال رسانه ای و فرهنگی تصریح کرد: در فتنه اخیر، سلبریتی هایِ وطن فروش، عملاً به پیاده نظام دشمنان ایران و انقلاب اسلامی تبدیل شده اند.

دانیال بصیر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به این که بن مایه شعار «زن، زندگی، آزادی» به هیچ وجه در راستای هویت ملی ما ایرانیان نیست، اظهار داشت: باید به درستی برای مردم و جوانان تبیین کنیم که با این وجود، چرا سازندگان و جاعلان این شعار و حامیان آن ها، از تعابیر و واژگانی همچون سرزمین، میهن، ایران، پرچم و... استفاده می کنند.

وی افزود: از سوی دیگر به نظر می رسد که هر چه از التهاب اولیه اغتشاشات فاصله می گیریم، فضای غبارآلود فتنه برای ما روشن‌تر می شود و بسیاری از مردم متوجه این حقیقت می گردند که این جماعت فتنه انگیز و اغتشاشگر، نه دغدغه زن را دارند و نه دغدغه مرد را، بلکه آنچه به چشم می‌آید و غیر قابل انکار می باشد، تلاش همه جانبه آن ها برای حذف نام «ایران» است، کما این که مقام معظم رهبری نیز به صراحت فرمودند که دشمنان ما ترسشان از «ایرانِ قوی» است.

این روزنامه نگار و فعال رسانه ای همچنین گفت: حامیان تجزیه و اضمحلال سرزمین ایران، تمام همت خود را در فضای رسانه و مجازی جمع کرده‌اند و با تزریق دلارهای نفتی به اغتشاشگران و حمایت مالی از ارتش‌های سایبری اپوزیسیون، مجاهدین، سعودی و... به دنبال تحقق اهداف شوم و پلید نظام سلطه هستند.

وی بیان داشت: به موازات نقش آفرینی برخی سلبریتی های وطن فروش در این قضایا، شاهد آن هستیم که برخی سیاسیون بی‌وطن که کار همیشگی‌شان خیانت و همسویی با دشمن بوده نیز در این مساله مشارکت داشته اند تا بر آتش این فتنه بدمند، ضمن آن که نمی توان از نقش تجزیه‌طلبان تروریست در کشتار مردم بی‌گناه و ویرانی و تخریب کشورمان غافل شد.

بصیر در خاتمه گفت: جهت‌دهی به برخی فمنیست‌های بی ریشه و هوچی گر که همیشه به دنبال لودگی و هرزگی بوده‌اند، نیز بخش دیگری از برنامه های دشمن در این جنگ فرهنگی و رسانه ای است که باید ابعاد مختلف این قضیه نیز در جای خود به درستی مورد تحلیل و تفسیر قرار گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha