چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
image-20221113061852-1.png

حوزه/ مجوز آموزشگاه آزاد فنی حرفه‌ای المصطفی توسط سازمان فنی حرفه‌ای کشور صادر شده است و از این‌ پس برای فراگیران دوره‌های مهارتی کاربردی مدرک فنی حرفه‌ای با اعتبار در بیش از ۱۴۰ کشور جهان صادر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، اولین نشست هم فکری و هم‌اندیشی مؤسسه آموزشی مهارتی بیان با رؤسای تشکل‌ها و مشاوران منطقه‌ای المصطفی با حضور حجج‌اسلام والمسلمین کریمی قدوسی معاون فرهنگی تربیتی جامعةالمصطفی، عبادی معاون پژوهشی، شهامت دبیر مشاوران منطقه‌ای و توکلی مسئول تشکل‌ها و انجمن‌های فرهنگی المصطفی و معاونین فرهنگی تربیتی واحدهای آموزشی جامعةالمصطفی برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین کریمی قدوسی در ابتدای این نشست ضمن تقدیر از تلاش‌ها در ارتقای جایگاه دانش‌های مهارتی جامعةالمصطفی، اظهار داشت: مجموعه تشکل‌های فرهنگی یکی از بخش‌هایی که می‌تواند در حوزه مهارتی بسیار فعال عمل نماید.

وی گزارشی از فعالیت‌های ۴۰۰ تشکل فرهنگی جامعه المصطفی در عرصه بین‌الملل ارائه کرد و خاطرنشان ساخت: باتوجه‌به اقتضائات و شرایط عصر به‌ویژه جایگاه تأثیرگذار فضای مجازی و رسانه در زیست بشری و تأکید رهبر معظم انقلاب جهت حضور فعال و پرشور در این فضاها، لازم است تا آموزش‌های مهارتی و کاربردی در این زمینه‌ها بیش‌ازپیش موردتوجه قرار گیرد.

وی با اشاره به این که در زمینه محتوایی در سطوح مختلف نیروهای خوبی تربیت شده است، یادآور شد: امیدواریم با تجهیز و تقویت ابزارهای به‌کارگیری از فضای مجازی و ارائه آموزش‌های فنی لازم، بتوانیم علوم و دانش اسلامی را از بستر این فضا نیز نشر دهیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ملکی نیز ضمن تقدیر از همکاری معاونت فرهنگی و تربیتی و مشاوران منطقه‌ای، به بیان نگاه عالی ریاست جامعةالمصطفی به حوزه‌های مهارتی و ابلاغیه ارتقای این حوزه و تبیین اهداف، سیاست‌ها، دوره‌ها و فعالیت‌های مؤسسه آموزشی مهارتی بیان پرداخت.

وی خاطرنشان ساخت: باتوجه‌به ظرفیت‌های موجود در تشکل‌ها و مشاوران منطقه‌ای می‌توان همکاری‌های خوبی را در زمینه شناسایی دوره‌های موردنیاز منطقه‌ای و جامعه هدف برنامه‌ریزی کرد.

رئیس مؤسسه آموزشی مهارتی بیان با بیان این که دوره‌های مهارتی در سه سطح مقدماتی، تکمیلی و پیشرفته (تربیت مربی) برگزار می‌گردند، اظهار داشت: مجوز آموزشگاه آزاد فنی حرفه‌ای المصطفی توسط سازمان فنی حرفه‌ای کشور صادر شده است و ازاین‌پس برای فراگیران دوره‌های مهارتی کاربردی مدرک فنی حرفه‌ای با اعتبار در بیش از ۱۴۰ کشور جهان صادر خواهد شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهامت نیز به ظرفیت بالقوه تشکل‌ها و مشاوران منطقه‌ای برای همیاری در برگزاری آموزش‌های مهارتی اشاره کرد و گفت: باتوجه‌به امکان استفاده از فضای مجازی، می‌بایست آموزش‌های مهارتی این عرصه نیز در قالب‌های مختلف فعال گردد.

در ادامه برخی از رؤسای تشکل‌ها و مشاوران منطقه‌ای به بیان نظرات خود پرداختند و در پایان نیز حضار با تکمیل فرم‌های نظرسنجی، به اولویت‌بندی دوره‌ها پاسخ دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha