یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
سه‌شنبه های مهدوی در نقده

حوزه/ سعیدی گفت: ما طلاب باید همیشه یه یاد امام عصر (عج) باشیم و روز خودمان را با یاد حضرت شروع کنیم و زیست مهدوی را در زندگی خود عملیاتی کرده و نمونه آن را نیز به دیگران معرفی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، شیرین سعیدی روز سه‌شنبه در مراسم سه شنبه های مهدوی که با حضور طلاب و اساتید مدرسه علمیه فاطمیه(س) نقده در حسینیه این مدرسه برگزار شد، اظهار داشت: ارتباط با امام زمان یکی از لوازم زندگی هر انسان است، خصوصا در عصر حاضر که باید با طرح مباحث مهدویت آن را به یک گفتمان غالب تبدیل کنیم.

وی با تأکید بر لزوم به یاد امام زمان(عج) بودن، افزود: ما طلاب باید همیشه یه یاد امام عصر(عج) باشیم و روز خودمان را با یاد حضرت شروع کنیم و زیست مهدوی را در زندگی خود عملیاتی کرده و نمونه آن را نیز به دیگران معرفی کنیم.

مدیر مدرسه علمیه فاطمیه نقده تصریح کرد: نباید مشکلات روزمره زندگی ما را از یاد حضرت غافل کند و در آخر الزمان که زمان فتنه ها و امتحان‌هاست باید با رفتار و کردار خودمان زمینه را برای ظهور حضرت ولیعصر و تمدن سازی اسلامی که مقدمه ظهور است، فراهم کنیم.

وی اضافه کرد: حضور در مدرسه علمیه و درس خواندن در آن یک توفیق الهی است و باید قدر آن را بدانیم و به گونه ای رفتار کنیم که روز قیامت شرمنده امام عصر نباشیم.

سعیدی تصریح کرد: منتظر واقعی امام عصر عجل الله فرجه باید مقید به واجبات و محرمات الهی باشد و شب زنده داری، نماز شب خواندن، مقید بودن به نماز اول وقت یکی از مهم ترین وظائف منتظران امام عصر است.

وی دعا برای ظهور حضرت و حرکت در مسیر تمدن سازی را یکی دیگر از وظائف منتظران امام زمان در عصر غیبت عنوان کرد و گفت: همه شیعیان به ویژه طلبه ها که جیره‌خوار امام زمان(عچ) هستند وظیفه دارند برای ظهور حضرت تلاش کنند و زمینه ایجاد دولت کریمه را فراهم کنند.

انتهای خبر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha