دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
کد خبر: 1054317
۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳
اخبار کوتاه

حوزه/ پایان تصویربرداری تله‌تئاتر آب مهریه، بازدید امام جمعه کنگان از کارگاه تولیدی کوثر، برگزاری اولین جلسه قرارگاه فرهنگی کودک و نوجوان در شهر سیراف و اعزام دانش آموزان شبانکاره به اردوی راهیان نور از مهمترین اخبار کوتاه فرهنگی استان بوشهر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، تله‌تئاتر آب مهریه به کارگردانی احمدرضا قربانی توسط واحد فیلم حوزه هنری استان بوشهر تصویربرداری آن به پایان رسیده و در حال تدوین می‌باشد.

قصه این تله‌تئاتر در موتورخانه یک لنج می‌گذرد که در اسکله جفره با بازیگری احمدرضا قربانی و فاطمه چمی ضبط گردیده است.

این نمایش با نگاهی به مشکلات زندگی یک ناخدا و همسرش در مورد الطاف حضرت فاطمه زهرا (س) است.

عوامل این تله‌تئاتر، کارگردان تلویزیونی مهدی انصاری و کارگردان هنری احمدرضا قربانی تصویربرداران مهدی انصاری و محسن کیانپور، تدوین امین چاه شوری، طراحی صحنه؛ لیلا منصوری، منشی صحنه و دستیار کارگردان فرزانه خضری و مشاور کارگردان علی قربانی می‌باشد.

امام جمعه کنگان از کارگاه تولیدی کوثر بازدید کرد

حجت الاسلام محمود محمودی امام جمعه کنگان صبح امروز از کارگاه تولیدی کوثر بازدید کرد.

حجت الاسلام محمودی در حاشیه بازدید از کارگاه تولیدی کوثر گفت: شایسته است نمایشگاه عفاف و حجاب و مد لباس اسلامی در سطح شهرستان برگزار شود.

وی افزود: تقویت کارگاه های تولیدی گامی در راستای امتثال امر مقام معظم رهبری و اقدامی موثر در راستای اشتغال آفرینی است.

اولین جلسه قرارگاه فرهنگی کودک و نوجوان در شهر سیراف برگزار شد

به دستور نماینده ولی فقیه در استان بوشهر اولین جلسه قرارگاه فرهنگی کودک و نوجوان در شهر سیراف به ریاست حجت الاسلام عاشوری امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی بخش سیراف در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر سیراف برگزار شد.

امام جمعه بندرسیراف در این جلسه گفت: هدف از تشکیل قرارگاه فرهنگی کودک و نوجوان بصیرت افزایی و تربیت نسل انقلابی می باشد.

حجت الاسلام صادق عاشوری ادامه داد: مدیران مدارس ضمن آسیب شناسی در مدارس، دانش آموزان مستعد، انقلابی و پای کار را به قرارگاه معرفی کنند.

وی بیان داشت: دشمن طی سه سال با بیماری کرونا تربیت فرزندان ما را به وسیله فضای مجازی از ما گرفت و اکنون وظیفه داریم هویت ایرانی اسلامی فرزندانمان را به آنها برگردانیم.

اعزام دانش آموزان شبانکاره به اردوی راهیان نور

امام جمعه بخش شبانکاره در جمع دانش آموزان راهیان نور گفت: این مناطق بوی خون هزاران شهیدی است که همه هستی خود را در راه وطن و اسلام تقدیم کردند و امنیت، آسایش و آرامش این سالها را مدیون خون شهدا، ایثارگران، جانبازان و رزمندگان هستیم.

حجت‌الاسلام محمد پُردل با بیان اینکه یاد و خاطره شهیدان نباید به فراموشی سپرده شود گفت: آنها تمام لذت‌های دنیا را به خاطر ناموس خود به خاطر وطن خود به خاطر اعتقادات و ارزش‌های دینی خود کنار گذاشتند.

وی افزود: دشمن با تمام توان و ابزار خود سعی در فریب نسل جوان دارد تا رشادت های هشت سال دفاع مقدس به فراموشی سپرده شود؛ دشمن می خواهد آینده و علم و فناوری را از شما بگیرد و با به جان هم انداختن مردم این اتحاد را خدشه دار کند.

حجت‌الاسلام پُردل تاکید کرد: دشمن بیش از چهل سال است دنبال ویرانی این نظام مقدس است که تا الان به برکت خون شهدا، وجود امامین انقلاب و حضور در صحنه مردم عزیز با شکست مفتضحانه روبرو شده است.

امام جمعه بخش شبانکاره گفت: بدانید این نظام ماندگار است و کسانی که سودای نابودی این کشور را در سر داشتند زیر خاک طعمه مار و مور شده اند و این انقلاب روز به روز عزیزتر و قوی تر شده است و ان شاءالله قدرتمندتر خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha