دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
محسن حیدری

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: صبر و عطوفت دیگر از سوی ملت ایران پذیرفتنی نیست و خواستار انتقام جدی و خشن از همه کسانی که این جنایت را در ایذه انجام و ابزار آن را تدارک دیدند، هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین محسن حیدری امروز در جمع خبرنگاران به جنایت تروریستی شهرستان ایذه و شهادت تعدادی از شهروندان اشاره و اظهار کرد: وقوع این فاجعه نشانگر اوج وحشی گری دشمنان ایران و انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید:

تروریست ها مردم ایذه را به رگبار بستند | ۷ شهید و ۱۵ مجروح تا این لحظه + اسامی شهدا

وی به وجود دشمنانی از جنس داعش و منافقین اشاره و عنوان کرد: این دشمنان پایبند به هیچگونه حد و مرزی از نظر انسانیت و بشریت نیستند و تنها به رسالت خود را نمایش خشن اربابان می دانند.

عضو مجلس خبرگان رهبری، اغتشاش و براندازی نظام مقدس اسلامی را بهانه دشمن معرفی کرد و افزود: انتقام گرفتن از ملت ایران هدف اصلی دشمن نظام است چون که آمریکا و رژیم صهیونیستی ملت ایران را مقصر اصلی می دانند.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری به پایبندی ملت ایران پای امام راحل، رهبرمعظم انقلاب، اسلامی، استقلال و آزادی خود اشاره و تأکید کرد: هدف از این پایبندی حفظ کرامت، عزت و شخصیت بین المللی خود است و در راستا استکبار جهانی ملت ایران را گناهکار و مجرم می داند.

وی به وابستگی کمیسیون‌های حقوق بشر و سازمان‌های بین‌المللی به استکبار جهانی و عدم محکومیت جنایت ها، گفت: در شرایط کنونی ملت ایران باید با همه توان، قشرها و سلیقه های مختلف منسجم باشد تا بتوان بر دشمنان خود پیروز شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اعمال اشد مجازات برای جنایتکاران و افراد پشت پرده از سوی دستگاه‌های امنیتی و انتظامی، ادامه داد: صبر و عطوفت دیگر از سوی ملت ایران پذیرفتنی نیست و خواستار انتقام جدی و خشن از همه کسانی که این جنایت را در ایذه انجام و ابزار آن را تدارک دیدند، هستند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • اکبر IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    0 0
    این حرفها را به شمخانی بگویید که معلوم نیست چه کار دارد می کند.کوتاهی و کم کاری نیروی انتظامی و وزارت اطلاعات مشهود است!چطور این تروریستها به راحتی در کوچه و خیابانها تردد می کنند؟چه کسی پاسخگوی این خونهاست؟آقایان اگر نمی توانند مسئولیت خود را انجام بدهند زودتر بروند.چون هستند کسانی که بتوانند به راحتی امنیت مردم را تامین کنند و شب از روز نشناسند!