سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
دیدار شورای سپاه ولی‌عصر(عج) با نماینده ولی فقیه در خوزستان به مناسبت هفته بسیج

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان با اشاره به فعالیت ها در عرصه آبرسانی، عمرانی، معیشتی و جهادی، گفت: سپاه و بسیج در هر صحنه مورد نیاز مردم پای کار خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، شورای سپاه ولی‌عصر(عج) استان خوزستان به مناسبت هفته بسیج امروز با حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار کردند.

این دیدار با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز شد و در ادامه سردار شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان با تبریک هفته بسیج، گفت: هدف از این دیدار تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب و استفاده از رهنمودهای نماینده ولی فقیه در خوزستان است.

وی با اشاره به اینکه بسیج در ۴۳ سال گذشته در حوزه های مختلف به ویژه خدمت و خدمتگزاری در تلاش بوده است، بیان کرد: بسیج ‌مقاومت و محلات در سطح مناطق مختلف استان مشغول فعالیت هستند.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان عنوان کرد: در بخش خدمت رسانی طی یک سال گذشته بیش از ۳۶۰ کیلومتر آبرسانی صورت گرفته و همچنانی ادامه دارد.

سردار شاهوارپور به توزیع نزدیک به یک میلیون بسته معیشتی طی یک سال گذشته اشاره و افزود: توزیع بسته های معیشتی طی امسال هم در حال انجام است. بسته های لوازم التحریر نیز توزیع شده و استمرار دارد.

وی با اشاره به ساخت منازل برای محرومین به تعداد ۲۰۰ واحد طی سال گذشته، اظهار کرد: در حال حاضر نیز ساخت ۱۵۰ واحد مسکونی در حال انجام است. در منطقه اندیکا باتوجه به زلزله ۴۰۰ واحد اسکان موقت ساخته شد؛ جاده احمد فداله دزفول به طول ۸ کیلومتر در حال آسفالت شدن است.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان به اعزام گروه های پزشکی به مناطق محروم به عنوان دیگر فعالیت جهادی اشاره و افزود: در زمینه تنش آبی در بیش از ۲۵۰ کانون پرورش دام، مه پاش نصب شد.

سردار شاهوارپور خاطرنشان کرد: در بحث تعلیم و تربیت، شهرستان به شهرستان استان جهت گزارش‌گیری و بررسی مشکلات سفر انجام، تصمیمات خوبی گرفته شد و همچنان هم در حال بررسی مسائل هستیم.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت: در زمینه وضعیت سنجی پایگاه های مقاومت بسیج، تلاش هایی در جهت فعال سازی و تقویت آنها انجام شده و فرمانده سپاه پاسداران نیز قول هایی در این خصوص دادند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha