پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
بسیج

حجت‌الاسلام کیانی در شورای بسیج پایگاه آموزشی شهید وطن پور هوانیروز بر جهاد تبیین و آمادگی همه جانبه بسیجیان در جنگ شناختی امروز تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام رضا کیانی، رئیس عقیدتی سیاسی مرکز آموزش شهید وطن پور هوانیروز اصفهان در نشست شورای بسیج این مرکز اظهار کرد:بسیج یک نهاد مردمی است که در ادوار مختلف تاریخ انقلاب نقش آفرینی کرده است.

وی بیان کرد: امروز بیش از هر زمان دیگر به واسطه جنگ ترکیبی دشمن و تهاجم فرهنگی مستکبرین، اثر تدبیر امام راحل برای تشکیل بسیج در بقاء و حراست از انقلاب اسلامی مشهود است.

رئیس عقیدتی سیاسی مرکز آموزش شهید وطن پور هوانیروز اصفهان افزود: بسیجیان در مقابل جنگ ترکیبی دشمنان علیه انقلاب و اسلام با بصیرت افزون تری حاضر شوند. البته برای مقابله با دشمن، بسیجی باید میدان مبارزه را بشناسد و در همه ابعاد دفاع ترکیبی آمادگی داشته باشد.

حجت الاسلام کیانی ابراز کرد: امروز آنچه که بیشتر از گذشته متوجه اقشار بسیج است، فریضه جهاد تبیین در مقابل هجمه های دشمنان است؛ ایمان به نصرت الهی یکی از ویژگی‌های بسیجیان است و بسیجی ها به خاطر همین اعتقاد است که موانع بزرگ را همواره از پیش رو برداشته و بر می‌دارند.

وی تأکید کرد: امروز آزادی و سرافرازی ایران مدیون بسیجی هایی است که در دوران دفاع مقدس و در همه عرصه ها کمک کردند و کشور را از خطرها و بلاهای گوناگون حفظ کردند.

در پایان این نشست از بسیجیان نمونه پایگاه شهید وطن پور هوانیروز تجلیل به عمل آمد.

بسیجیان نمونه پایگاه شهید وطن پور هوانیروز تجلیل شدند

بسیجیان نمونه پایگاه شهید وطن پور هوانیروز تجلیل شدند

بسیجیان نمونه پایگاه شهید وطن پور هوانیروز تجلیل شدند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha