یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
فلاحی

حوزه / نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروز لازم است تا حقایق و آنچه بر سر این کشور در دوران پهلوی گذشته را برای جوانان بیان کنیم، گفت: اگر نسل امروز از جنایت آمریکا و انگلیس بی‌خبر هستند، حاصل سرقت اسناد جاسوسی توسط مرتجعین انقلاب است که امروز خود نظریه پرداز شده و مشغول تعیین تکلیف برای حاکمیت هستند.

حجت الاسلام احمد حسین فلاحی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فتنه اخیر در کشور، اظهار داشت: پس از اتفاقات اخیر و اغتشاشاتی که در کشور رخ داد، چهره واقعی اغتشاشگران و حامیان آنها مشخص شد و لذا مردم با بصیرت ایران اسلامی نیز صف خود را از صف این افراد جدا کردند.

وی افزود: البته امیدواریم آنهایی که تا امروز اغتشاشگران، آشوبگران و حمله کنندگان به امنیت و مقدسات را معترض می‌خواندند نیز چشم و گوش خود را باز کنند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اهمیت تحقق جهاد تبیین در کشور، خاطرنشان کرد: مردم باید با بصیرت افرایی، دوست را از دشمن تشخصی دهند و فریب جنگ ترکیبی و رسانه‌ای دشمن را نخورند.

وی با بیان اینکه مشکل اقتصادی امروز کشور حاصل سیاست وادادگی دولت گذشته نسبت به غرب بود، گفت: مذاکرات بی‌نتیجه‌ای که جز امتیازدهی چیزی را به دنبال نداشت، باعث شد تا دولت سیزدهم کار خود را با هزار میلیارد بدهی و صندوق خالی آغاز کند.

حجت الاسلام فلاحی با اشاره به اینکه امروز لازم است تا حقایق و آنچه بر سر این کشور در دوران پهلوی گذشته را برای جوانان بیان کنیم، یادآور شد: اگر نسل امروز از جنایت آمریکا و انگلیس بی‌خبر هستند، حاصل سرقت اسناد جاسوسی توسط مرتجعین انقلاب است که امروز خود نظریه پرداز شده و مشغول تعیین تکلیف برای حاکمیت هستند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha