دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
امام‌جمعه سلفچگان

حوزه/ امام‌جمعه سلفچگان با اشاره به توطئه‌های دشمنان نظام گفت: هم در زمینه تحریم، هم در زمینه تهدید نظامی، دست دشمن خالی است.

حجت‌الاسلام غروی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به توطئه‌های دشمنان انقلاب در طول ۴۳ سال، اظهار داشت: امروز در دنیا کمتر کسی است که تهدید نظامی را جدّی بگیرد، تشخیص ناظران جهانی و آگاهان به سیاست این است که اگر حمله نظامی برای آمریکا مقرون‌به‌صرفه بود، یک‌لحظه تأمّل نمی‌کرد.

وی ادامه داد: بنابراین هم در زمینه تحریم، هم در زمینه تهدید نظامی، دست دشمن خالی است و در واقع تعبیر آن را می‌توان در آیه "وَ لا تَهِنوا وَ لا تَحزَنوا وَ اَنتُمُ الاَعلَونَ اِن کُنتُم مُؤمِنین" اگر ما مؤمن باشیم‌"دشمن در میدان واقعی کاری نمی‌تواند بکند، یافت.

حجت‌الاسلام غروی تأکید کرد: حالا که کاری در میدان واقعی نمی‌تواند انجام بدهد و دستش از تأثیرگذاری خالی است، راه علاج دشمن چیست؟ راه علاج این است که دستگاه محاسبه طرف مقابل را دچار اختلال کند؛ این کار را هم با تبلیغات، با کار سیاسی، با تماس‌های گوناگون دنبال می‌کنند؛ می‌دانند که جمهوری اسلامی برای رسیدن به هدف‌های خود دارای توان است؛ می‌خواهند کاری کنند که نخواهد. امروز تلاش دنیای استکبار و در رأس آنها آمریکا است و این همان جنگ نرم است.

وی بیان داشت: ما در جمهوری اسلامی بر قدرت‌های بزرگ غالب شده‌ایم؛ با اینکه آنها بیش از ما مسلّح بودند و بیش از ما پول داشتند، این به برکت ایمان به خدا بود، ایمان به خدا، به یک انسان و به یک ملّت قوّت می‌بخشد و همه‌ مشکلات را در مقابل آنها آسان می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha