پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
گرشاسبی

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر بوشهر با بیان اینکه کشورهای اخیر طراح اغتشاشات بیشترین نقض حقوق زنان را دارند، گفت: بخش‌هایی از هیاهوی رسانه‌های بیگانه در این سه ماه گذشته حول محور دفاع از حقوق زنان و آزادی زنان بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، خدیجه گرشاسبی امروز در جلسه اعضای شورای شهر بوشهر با بیان اینکه کشورهای اخیر طراح اغتشاشات بیشترین نقض حقوق زنان را دارند، گفت: بخش‌هایی از هیاهوی رسانه‌های بیگانه در این سه ماه گذشته حول محور دفاع از حقوق زنان و آزادی زنان بود.

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر بوشهر با بیان اینکه رژیم سرمایه داری آمریکا در رأس این کشورهای ناقض حقوق زنان است، افزود: در کشورشان هیچ اهمیتی به حقوق زنان و دختران نمی دهند و کشورهای حامی آشوب‌ها هیچ گونه جایگاهی جز تجاوز و نقض آشکار حقوق زن ندارند.

گرشاسبی به اقدامات دشمنان برای آلوده کردن ذهن جوانان و نوجوان اشاره کرد و گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با شیطنت‌های خاص خود در حال آلوده کردن ذهن پاک فرزندان و جوانان این انقلاب هستند و مهم ترین قصد آنان براندازی نظام است.

وی ادامه داد: این کشورهای معاند بدانند که باز هم مثل همیشه شکست خواهند خورد و جوانان آگاه ما دست رد به سینه دشمنان نظام می‌زنند و فریب برنامه ها و شیطنت‌های شما را نخواهند خورد.

گرشاسبی با بیان اینکه ما زنان وظیفه داریم با بیداری و تأسی از اسوه و الگوی زنان جهان حضرت زهرا(س) و نیز به پیروی از فرمایشات حضرت امام و مقام معظم رهبری مسیر راه خود قرار دهیم، گفت: با کمک دستگاه‌های فرهنگی متولی پویش عفاف و حجاب باید در قالب حمایت از حجاب اسلامی همراه با برنامه ریزی در سایه همفکری و وحدت در سطح جامعه راه اندازی شود و به دشمنان اسلام نشان داد که حجاب و عفاف نه تنها باعث حصر و مهجوریت زنان مسلمان نخواهد شد بلکه باعث حضور آنان در صحنه‌های مهم علمی - اجتماعی و فرهنگی خواهد بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha