یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان

حوزه/ معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری گردهمایی دبیرخانه کشوری قرآن و معارف دوره اول متوسطه ویژه سرگروههای استانی در کشور عراق خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج محمد جمالی آرند معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز در جمع خبرنگاران گفت: دبیرخانه کشوری قرآن و معارف اسلامی مستقر در کهگیلویه و بویراحمد با همکاری معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش و موسسه خیریه رضوان استان کرمان به منظور آشنایی با مباحث آموزشی و پژوهشی قرآنی، گردهمایی دبیرخانه کشوری قرآن ومعارف دوره اول متوسطه را در کشور عراق برگزار می کند.

وی با بیان اینکه این گردهمایی از امروز ۴ دی ماه به مدت یک هفته در شهر نجف کشور عراق برگزار می شود، گفت: سرگروه‌های استانهای مختلف قرآن و معارف دوره اول متوسطه در این گردهمایی از حوزه علمیه نجف اشرف بازدید خواهند کرد.

جمالی افزود: این گردهمای در راستای استفاده از نظرات نخبگان، اساتید و علمای عراق و توانمند سازی سرگروههای قرآن ومعارف دوره اول متوسطه سراسر کشور برگزار می شود.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان در پایان گفت: این همایش به ابتکار اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد برای اولین بار در تاریخ آموزش و پرورش در خارج از کشور برگزار می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha