یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
اجتماع میثاق با ولایت در زاهدان

حوزه/ به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه خواهران و برادران منطقه سیستان با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در سیستان و بلوچستان، حجت الاسلام و المسلمین محامی امام جمعه زاهدان امروز در اجتماع بزرگ میثاق با ولایت و در دیدار طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه خواهران و برادران منطقه سیستان که در مصلی المهدی شهرستان زابل برگزار شد، اظهار داشت: همانطور که از ائمه علیهم السلام نقل شده، معیار سنجش و ارزیابی عملکرد مردم، اهل بیت(ع) هستند، یعنی آن ترازویی که با آن فکر، اخلاق، گفتار و رفتار بشر را می‌سنجند، اهل بیت عصمت و طهارت هستند.

امام جمعه زاهدان، افزود: مرد و زن باید از زندگی حضرت زهرا(س) درس بگیرند و تلاش کنند زندگی خود را به حضرت زهرا(س)، نزدیک کنند.

حجت الاسلام و المسلمین محامی، تصریح کرد: حضرت زهرا(س) از تمام توانش برای جهاد تبیین و دفاع از امامش استفاده کرد و در آن دوران با حضور در مسجدالنبی به سخنرانی پرداختند.

وی، ادامه داد: حضرت زهرا(س) خانه به خانه رفتند و در خانه مهاجر و انصار را زدند و این از خودگذشتگی و تواضع را در راه دین انجام دادند.

وی خاطرنشان کرد: وقتی زنان مدینه به عیادت حضرت زهرا(س) آمدند، حضرت از این فرصت استفاده کردند و آن جلسه را به یک جلسه روشنگری تبدیل کردند.

اجتماع بزرگ میثاق باولایت در زاهدان برگزار شد

اجتماع بزرگ میثاق باولایت در زاهدان برگزار شد

اجتماع بزرگ میثاق باولایت در زاهدان برگزار شد

اجتماع بزرگ میثاق باولایت در زاهدان برگزار شد

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha