چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
سفیر بولیوی

حوزه/ رومینا پرز راموس سفیر کشور بولیوی که همراه دخترش به اصفهان سفر کرده‌ بود، در مدرسه علمیه ناصریه اصفهان حضور پیدا کرد و از نزدیک با فعالیت‌های تبلیغ بین الملل اولین مرکز گردشگری اسلامی آشنا شد.

حجت الاسلام محمد زمانی مسئول بین الملل حوزه علمیه اصفهان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اصفهان، از حضور رومینا پرز راموس سفیر کشور بولیوی در ایران به همراه دخترش در مدرسه علمیه ناصریه اصفهان و آشنایی با فعالیت‌های این مدرسه در زمینه گردشگری اسلامی خبر داد.

وی ابراز کرد: او پیش از این چندین سفر به اصفهان داشته و در سفر آخر خود به اصفهان همراه دخترش، برای اولین بار با این مدرسه و فعالیت‌های آن در عرصه تبلیغ بین الملل از نزدیک آشنا شد.

مسئول بین الملل حوزه علمیه اصفهان تصریح کرد: سفیر بولیوی در این بازدید درخصوص فعالیت‌های مدرسه، وجود چنین مرکزی جهت آشنا کردن گردشگران با اسلام و فرهنگ اسلامی ایران را بسیار خلاقانه و مفید دانست.

وی تأکید کرد: رومینا پرز راموس سفیر کشور بولیوی در ایران، انجام فعالیت‌های تبلیغی در این مرکز گردشگری اسلامی را با وجود تبلیغات سوئی که بر علیه ایران و اسلام می‌شود، جهت تنویر اذهان گردشگران خارجی امری ضروری در جهان امروز تلقی کرد.

حجت الاسلام زمانی عنوان کرد: سفیر بولیوی در ادامه صحبت خود سوالاتی درباره ابعاد مختلف اسلام کرد، از جمله سوالهایی که پرسیده شده، عبارت است از اینکه جایگاه حضرت عیسی(ع) در اسلام چگونه است و نظر اسلام درباره کتاب مقدس مسیحیان چیست؟

وی ابراز کرد: مبلغین زباندان مدرسه علمیه ناصریه ضمن پاسخ دهی به سوالات این سفیر در کمال صبر و دقت، کتابی را در همین رابطه به رسم مهمان نوازی به این سفیر هدیه دادند.

مسئول مدرسه گردشگری ناصریه نقاط قوت این مرکز را نخست وجود مبلغین زباندان با تسلط بر زبان‌های مختلف و دوم همجواری این مدرسه با مسجد تاریخی امام(ره) دانست.

وی افزود: مدرسه علمیه ناصریه به عنوان اولین مرکز گردشگری اسلامی سال‌هاست در زمینه تبلیغ گردشگر فعالیت مداوم دارد و بحمدالله در این امر توفیقاتی نیز داشته که از جمله تشرف تعدادی از گردشگران به اسلام بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha