شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
تصاویر/ یادواره شهید نواب صفوی در مدرسه علمیه حضرت امیرالمومنین(ع) تبریز

حوزه/ یادواره بزرگداشت شهید سید مجتبی نواب صفوی و یاران انقلابی اش به همت مدرسه علمیه حضرت امیرالمومنین(ع) تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، یادواره شهید سید مجتبی میرلوحی معروف به نواب صفوی، بنیان‌گذار و رهبر تشکیلات فدائیان اسلام با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل روشن تن مدیر حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی و با حضور طلاب و روحانیون شهر تبریز در حسینیه مدرسه علمیه حضرت امیرالمومنین(ع) تبریز برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل روشن تن مدیر حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی با برشمردن ویژگی های شهید نواب صفوی گفت: شهید نواب صفوی در مبارزه با استبداد و استکبار، دارای اندیشه و منطقی محکم و مستدل در مواجهه با دشمنان اسلام بود و همواره با روحیه انقلابی در گسترش مسائل اسلامی می کوشید.

وی افزود: شهید نواب صفوی، قدرت ایستادگی در برابر رژیم طاغوت را به نحو شایسته و شجاعانه در آن زمان از خود به نمایش گذاشت.

شایان ذکر است «حجت الاسلام شهید سید مجتبی نواب صفوی» از پیشتازان مبارزات اسلامی بر ضد رژیم ستمشاهی بود که در ۲۷ دی ماه سال ۱۳۳۴ به همراه شهیدان سید محمد واحدی، مظفر ذوالقدر و خلیل طهماسبی از دیگر همرزمان خود توسط رژیم ستم شاهی به شهادت رسیدند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha