دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
خوانش بیانیه گام دوم

کارگاه آموزشی «خوانش دقیق بیانیه گام دوم انقلاب» با حضور منتخبی از اساتید حوزه های علمیه استان سیستان و بلوچستان و دانشگاه در زاهدان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از زاهدان، کارگاه آموزشی «خوانش دقیق بیانیه گام دوم انقلاب» با حضور منتخبی از اساتید حوزه های علمیه استان و دانشگاه با حضور حجت الاسلام محمد امیری طیبی استاد اعزامی از قم در مدیریت حوزه علمیه استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

در ابتدای این نشست حجت الاسلام و المسلمین هادی رمضانی مدیر حوزه علمیه سیستان و بلوچستان ضمن عرض خیر مقدم به اساتید و قدردانی از دغدغه مندی و اهتمام به موضوع مهم و راهبردی بیانیه گام دوم انقلاب اظهار کرد: امروز کشور عزیز ایران درگیر جنگ ترکیبی است و یکی از مهمترین عوامل پیش برنده جنگ شناختی است و از ابزارهای مهم و متعدد،خصوصاً رسانه،جهت تغییر شناخت ها و انگیزه ها در راستای به اسارت گرفتن ذهن جامعه نخبگانی و جوانان استفاده می شود.

مدیر حوزه علمیه سیستان و بلوچستان در ادامه افزود: به طور طبیعی وقتی ذهن جامعه نخبگانی به اسارت عاملان جنگ ترکیبی و شناختی گرفته شود ذهن عامه مردم به طریق اولی به اسارت گرفته خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب پاسخ محکم به جنگ شناختی است که باید هم متن و هم مبانی آن مورد بحث و بررسی دقیق قرار گرفته و برای تبدیل آن به گفتمان در جامعه از همه ظرفیت ها استفاده شود، براین اساس حوزه های علمیه و دانشگاه ها نقش مهم و راهبردی در تبیین و تفسیر بیانیه گام دوم انقلاب باید ایفا کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha