پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
خدری

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان بوشهر گفت: امسال حضور ما در راهپیمایی بیست و دوم بهمن باید باشکوه‌تر از همیشه باشد و قطعاً فردا مردم ایران در سراسر کشور، صحنه‌های باشکوه و زیبایی را در حمایت از انقلاب اسلامی ثبت خواهند کرد و بار دیگر دنیا را شگفت زده خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، آیین غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا در شهر چغادک عصر امروز برگزار شد.

حجت الاسلام رضا خدری امام جمعه بخش چغادک به همراه دیگر مسئولان این بخش در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با حضور در گلزار شهدای این شهر با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.

حجت الاسلام خدری مدیر حوزه علمیه استان بوشهر در این آیین، اظهار داشت: فردا روز ۲۲ بهمن، همه با هم، همگام با مردم سراسر ایران اسلامی در راهپیمایی سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شرکت خواهیم کرد.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر افزود: شهیدان زیادی خون مطهر خود را نثار کردند تا این انقلاب به پیروزی رسید و لذا ما وظیفه خود می‌دانیم که از انقلاب شهیدان تا پای جان محافظت کنیم.

وی تصریح کرد: مردم با وجود همه سختی‌ها و مشکلات پای انقلاب اسلامی مانده‌اند و این مسیر پر برکت را ادامه می‌دهند.

حجت الاسلام خدری خاطرنشان کرد: امسال حضور ما در راهپیمایی بیست و دوم بهمن باید باشکوه‌تر از همیشه باشد و قطعاً فردا مردم ایران در سراسر کشور، صحنه‌های باشکوه و زیبایی را در حمایت از انقلاب اسلامی ثبت خواهند کرد و بار دیگر دنیا را شگفت زده خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha