پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
رئیس دبیرخانه استانی اولین همایش بین المللی «تبیین اندیشه دفاعی امام خامنه‌ای» در گلستان:

حوزه/ رئیس دبیرخانه استانی اولین همایش بین المللی «تبیین اندیشه دفاعی امام خامنه‌ای» در گلستان اعلام کرد: در راستای این همایش، ۱۰۰۰ مقاله‌ به دبیرخانه کشوری ارسال شد و در سطح استان ۱۰۰ مقاله دریافت کردیم که در روزهای قبل ارائه شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گرگان، علیرضا خواجه‌شاهکویی در بیست و دومین اختتامیه استانی اولین همایش بین المللی «تبیین اندیشه دفاعی امام خامنه‌ای» در جمع مسئولان استانی و حوزوی در شهرستان گرگان با تبریک ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی مردم پایه است و به دست این مردم و با رهبری حکیمانه حضرت امام(ره) و بعد از آن مقام معظم رهبری به یاری خدا و یاری ملت تا اینجا به درستی مسیر را طی کرد.

وی اظهار امیدواری کرد تا در آینده نیز ارزش‌های نظام و اصول اولیه آن بر مبنای شاکله‌ای که از قبل با محوریت دینی و معنوی و اسلامی شکل گرفت، در مسیر پیش‌رو با همان اهداف عالیه انقلاب اسلامی به قیام حضرت حجت(عج) متصل شود.

رئیس دبیرخانه استانی اولین همایش بین المللی «تبیین اندیشه دفاعی امام خامنه‌ای» در گلستان افزود: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نشان‌دهنده مردمی بودن انقلاب و حضور آحاد جامعه در صحنه است؛ و بیانگر آن است که انقلاب اسلامی با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و خود مردم دوام خواهد داشت.

شاهکویی، مردمی بودن را از شاخصه‌های انقلاب اسلامی دانست و توضیح داد: اساس این انقلاب، مردم بودند و به طور قطع حامیان آن نیز مردم هستند و با رهبری مقام معظم رهبری ادامه دهندگان مسیر نیز خواهند بود.

وی با تشکر از تمامی کسانی که در حدود یکسال زحمت کشیدند و از این همایش حمایت کردند، افزود: بنا بود که اندیشه‌های مقام معظم رهبری در حوزه‌های مختلف از جمله در حوزه‌های علمی و اقتصادی و ... به کار گرفته شود و این از محورهای اصلی همایش بود.

رئیس دانشگاه گلستان خاطرنشان کرد: در این سال‌ها کشور به دستاوردهای خوبی از جمله در مسائل دفاعی دست پیدا کرد که این افتخار و موفقیت باید در سایر حوزه‌ها مشاهده شود همانطور که آگاهی و بصیرت مردم و نیز تدبیر مسئولان در ماه‌های اخیر و در موضوع اغتشاشات موجب برملا شدن توطئه‌های دشمنان شد.

شاهکویی در بخش دیگر سخنان خود اعلام کرد: در راستای این همایش، ۱۰۰۰ مقاله‌ به دبیرخانه کشوری ارسال شد و در سطح استان ۱۰۰ مقاله دریافت کردیم که در روزهای قبل ارائه شدند.

وی تأکید کرد: بعد از برگزاری این همایش باید محتوای علمی همایش دسته‌بندی شده و از داده‌های علمی ارائه شده، استفاده کاربردی کرده و در مسیر توسعه از آن بهره‌مند شویم؛ باید با برگزاری نشست‌های علمی و کرسی‌های آزاداندیشی مقالات را واکاوی کرده و نتایج را به دست مجریان امر و مسئولان بسپاریم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha