دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
مجید فهمبده

حوزه/ یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی شهرستان دیّر به یاد شهیدان داود و محمد حسین فهمیده سه شنبه شب در دبیرستان شهدا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، مجید فهمیده برادر شهیدان داود و محمد حسین فهمیده سه شنبه شب در یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی شهرستان دیّر و شهیدان محمدحسین فهمیده و صفدر محمدی لقب در دبیرستان شهدا بندر دیّر، اظهار داشت: انقطاع از دنیا، قرار دادن خود در محرومیت و جذب قابلیت ها سه نکته تربیتی در زندگینامه شهدا است.

برادر شهیدان فهمیده با اشاره به سه نوع تربیت شهدا، بیان داشت: شهدا از مهندسی درست ساختمان وجود برخوردار بودند و در حفظ و مراقبت و نگه داری از این ساختمان وجودی تلاش می کردند و بر محیط و اطرافیان خود تاثیرگذاری دائم داشتند.

وی با اشاره به اینکه دشمن نسل جوان و دانش آموزان را مورد هجمه قرار داده است، گفت: دانش آموزان باید از خود در مقابل فضای مجازی مراقبت کنند.

برادر شهید فهمیده افزود: حسین از سن ۶ سالگی نماز می خواند و نسبت به نماز اول وقت به ویژه نماز صبح اهمیت می داد و دانش آموزان نیز باید با الگوگیری از این شهید نسبت به نماز کاهلی نکنند.

وی با بیان اینکه پشتیبان ولایت فقیه بودن از نکته های مهم وصیت نامه شهیدان است، ابراز کرد: همه شهیدان، حسین فهمیده هستند اما نحوه شهادت حسین فهمیده او را از دیگر شهدا ممتاز کرد و رهبر شهادت طلبان شد.

برادر شهیدان فهمیده با اشاره به تأثیرگذاری شهید حسین فهمیده بر روی شهدای دیگر کشورهای منطقه، عنوان کرد: دانش آموزان باید تلاش کنند علاوه بر اینکه خودشان در راه شهدا حرکت کنند، بر روی دیگران و محیط پیرامون خود تأثیرگذاری دائم داشته باشند.
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha