دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
اعزام مبلغ

حوزه/ تقویم اعزام (اعلام آمادگی و تایید دعوت) مبلغان ماه مبارک رمضان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم اعلام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تقویم اعزام مبلغ خود را بر مبنای اعلام آمادگی و تأیید دعوت اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است: درصورتی که اعزام مستمر به یک منطقه تبلیغی دارید و امسال نیز از آنجا دعوت شده‌اید وارد سایت(samta.ir)شوید. گزینه «از منطقه تبلیغی دعوت دارم» را انتخاب کنید. منطقه تبلیغی مورد نظر را تایید کنید. حکم شما صادر می‌شود.

بر اساس این گزارش: بازه زمانی ۱ الی ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، مهلت ثبت‌نام و درخواست اعزام است و در صورتی که اعزام مستمر به یک منطقه تبلیغی ندارید ولی از سوی نهاد فرهنگی منطقه، دعوت شده‌اید، ارسال درخواست اعزام فردی یا گروهی از نهاد فرهنگی منطقه و با تأیید و ایجاد ظرفیت توسط دفترتبلیغات اسلامی می توانید به منطقه تبلیغی مورد نظر سفر کنید

اعزام فردی:ورود به(samta.ir)و درخواست اعزام و اعزام گروهی: ورود به(samta.ir)و بارگذاری برنامه و معرّفی اعضا و تأیید حضور ایشان و در نهایت صدور حکم را بهمراه خواهد داشت.

مدت اعزام:۳۰ روز، از ۴ فروردین الی ۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ خواهد بود. مبلغین در پایان نیازمند ارسال گزارش فردی و گروهی هستند که می بایست به تایید نهاد فرهنگی منطقه مورد تبلیغی برسد. در اعزام گروهی، ارسال گزارش اعضا و تأیید گزارش اعضا توسط سرگروه، ارسال گزارش گروهی توسط سرگروه و تأیید گزارش اعضا توسط نهاد فرهنگی منطقه الزامی است.

در بازه زمانی۱۴ الی ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، پس از تأیید گزارش اعزام سابقه شما در سامانه ثبت می‌شود و به صورت خودکار به پرونده شما در مرکز خدمات ارسال می‌گردد.

تسویه فقط به اعزام‌هایی تعلق می‌گیرد که در بازه زمانی اعلام شده گزارش ارسال و تأیید شده باشد.

بازه زمانی:۴ الی ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲

اطلاعات بیشتر:

@tablighnews

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha