پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
کد خبر: 1074376
۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷
ساوه

حوزه/ کرمی با بیان ضرورت جهاد تبیین برای نسل جدید تصریح کرد: با جهاد تبیین باید نسلی را تربیت کنیم که یاوران حضرت مهدی (عجل) باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، پیش از ظهر امروز به همت موسسه آموزش عالی ریحانة الرسول ساوه جشن اعیاد شعبانیه با حضور خانم نجیبه کرمی مدیر این موسسه در مسجد مقدس زاده ساوه برگزار گردید.

کرمی با شرح حدیث پیامبر اکرم(ص) «أنَا مَدینَهُ العِلمِ و عَلیٌّ بابُها»، گفت: باید از توسل به امام علی(ع) و پیامبر اکرم (ص) در تقرب و مناجات جهت ورود به ماه مبارک رمضان استفاده کنیم و از ماه شعبان نیز که ولادت امام زمان (عج) در آن واقع شده نهایت بهره معنوی را ببریم.

مدیر موسسه آموزش عالی حوزوی ریحانة الرسول سلام الله علیها افزود: در این زمان اگر جهاد تبیین نداشته باشیم نمی توانیم وظایف منتظران را انجام دهیم. اگر حادثه غدیر تبیین شده بود عاشورا به وجود نمی آمد و اگر حضرت زینب (س) حادثه عاشورا را تبیین نمی کردند حادثه کربلا در همان نقطه می ماند و نامی از آن برای نسل های بعد باقی نمی ماند.

کرمی در پایان با بیان ضرورت جهاد تبیین برای نسل جدید، تصریح کرد: با جهاد تبیین باید نسلی را تربیت کنیم که یاوران حضرت مهدی (عجل) باشند.

جشن اعیاد شعبانیه در ساوه برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha