یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
مجتبی فاضل/مدیر حوزه علمیه خواهران

حوزه/ آیین تقدیر از کانون‌های نورالثقلین، مشاورین و دبیران برتر همزمان با مراسم سومین هم اندیشی دانش آموختگان سراسر کشور و معاونین فرهنگی استانها برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سومین هم اندیشی دانش آموختگان سراسر کشور و معاونین فرهنگی استان‌ها در حالی برگزار شد که حجت الاسلام و المسلمین فاضل مدیر حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور و حجت الاسلام والمسلمین رجبی، معاون فرهنگی تبلیغی حوزه های علمیه خواهران بر اهمیت تشکیل کانونهای فرهنگی نورالثقلین در فرهنگ سازی قرآنی در جامعه تاکید کردند.

در این مراسم از ۶ کانون نورالثقلین در مدارس علمیه تقدیر شد و به ترتیب مدرسه الزهرا از آباده استان فارس به عنوان رتبه نخست، مدرسه حضرت زینب از استان یزد به عنوان رتبه دوم، مدارس انسیه الحورا از شهرستان ورامین، مدرسه آمنه فریدون کنار مازندران و مدرسه الزهرا از استان اراک به صورت جمعی رتبه سوم و مدرسه الزهرا از شهر گراش استان فارس به عنوان رتبه چهارم انتخاب شدند.

همچنین در ادامه مراسم از ۲۸ مشاور برتر از بین ۳۲۰ مشاور مشغول به کار در مدارس علمیه خواهران نیز تقدیر شد. ملاک انتخاب مشاوران برتر داشتن تحصیلات مرتب و تحصیلات حوزوی، سابقه مشاوره، گذراندن و ارائه دوره‌های مرتبط با مشاوره بوده است.

لازم به ذکر است: آیین نامه جذب و ساماندهی مشاوران مدارس علمیه خواهران نیز تصویب و به زودی با تامین بودجه به مدارس ابلاغ می‌شود.

انتهای پیام ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha