دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
مسمومیت

امام جمعه لردگان با اشاره به قضایای اخیر مسمومیت دانش آموزان در مدارس گفت: در این ماجرا هم دست پلید و خبیث دشمنان به وضوح مشاهده می‌شود که بدون تردید این توطئه و فتنه نیز محکوم به شکست است و راه به جایی نخواهند برد.

حجت الاسلام و المسلمین یدالله رحمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در شهرکرد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: حضرت مهدی (عج) در نامه‌ای به شیخ مفید فرموده است «ما از اخبار و احوال شما آگاهیم و هیچ چیز از اوضاع شما بر ما پوشیده و مخفی نیست»، بنابراین غیبت امام زمان (عج) به معنی نبودن و بی‌خبری حضرت از اوضاع جامعه نیست و هرگز دوران غیبت را به معنای دوران بی‌امام بودن تلقی نکنیم که این خطایی فاحش است.

وی در ادامه با تاکید بر این که انقلاب اسلامی حرکت خود را با قدرت ادامه می‌دهد، اظهار کرد: همان‌گونه که نسل دهه ۶۰ گام اول انقلاب را با قدرت، توانمندی و عزت برداشتند، گام دوم انقلاب اسلامی نیز توسط جوانان دهه‌ هشتاد و نودی برای زمینه سازی ظهور حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و تحقق تمدن اسلامی، مقتدرانه برداشته‌ می شود.

حجت الاسلام رحمانی با اشاره به قضایای اخیر مسمومیت دانش آموزان در مدارس گفت: در این ماجرا هم دست پلید و خبیث دشمنان به وضوح مشاهده می‌شود.

امام جمعه لردگان تصریح کرد: دشمنان با القای ناامنی در مدارس و به دنبال آن ایجاد رعب و وحشت در جامعه تلاش می‌کند محیطی نا امن همراه با ترس و اضطراب را برای دانش آموزان و خانواده‌ها ایجاد کنند که بدون تردید این توطئه و فتنه نیز محکوم به شکست است و راه به جایی نخواهند برد.

پایان پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha