پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
امام جمعه مشگین شهر

حوزه / حجت الاسلام باوقار گفت: رهبر معظم انقلاب در حوادث و اغتشاشات، فریب خوردگان و برخی عناصر آن را مورد عفو قرار دادند اما از مسمومیت دانش آموزان به عنوان جنایت بزرگ نام بردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت الاسلام رضا باوقار امروز در خطبه های نماز جمعه مشگین شهر که در مصلای این شهر برگزار شد، اظهار داشت: ماه شعبان، ماه نبی مکرم اسلام است و آنچه که می توانیم به حضرت یاری و کمک برسانیم در حقیقت کسب اخلاق اوست که امام صادق (ع) فرمودند؛ اخلاق پیامبر، اخلاق قرآن است و ما باید آن را کسب کنیم.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در واکنش به مسمومیت دانش آموزان گفت: مواجهه رهبر معظم انقلاب با مسئله مسمومیت دانش آموزان و تاکید ایشان مبنی بر مجازات جدی عاملین و مباشرین این امر، کم نظیر بلکه بی نظیر بود و نشان دهنده شدت علاقه مندی و دلبستگی و عاطفه پدرانه امام جامعه با معصوم ترین عناصر یعنی دانش آموزان بود.

امام جمعه مشگین شهر تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در حوادث و اغتشاشات، فریب خوردگان و برخی عناصر آن را مورد عفو قرار دادند اما از مسمومیت دانش آموزان به عنوان جنایت بزرگ نام بردند.

وی خاطرنشان کرد: دهه آخر ماه شعبان به عنوان دهه اکرام مساجد نام گذاری شده و شایسته است مؤمنین در غبارروبی مساجد و رونق دادن به این خانه های نورانی الهی همت مضاعف کنند و با برگزاری برنامه های معرفتی و قرآنی در ماه مبارک رمضان به رونق آن کمک کنند.

حجت الاسلام باوقار در پایان با اشاره به تاسیس بنیاد شهید و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: آرامش و امنیت امروز کشور را مدیون شهدای بزرگواری هستیم که با بذل جان خود عزت ملی را رقم زدند. امروز هم سربازان گمنام امام زمان (عج) هستند که ضمن خنثی کردن توطئه های دشمنان امنیت پایدار را در کشور حفظ می کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha