پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
آیت الله سید احمد خاتمی - سمنان

حوزه/ امام جمعه موقت تهران گفت: توجه کارگزاران به ایمان و تقوای خود، توجه به امر ارتقاء بینش و آگاهی، قانون مداری و دوری از روابط، مردمداری و توجه به حفظ نظام، ۵ عنصری است که در صورت توجه باعث موفقیت کارگزاران خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، آیت الله سید احمد خاتمی، در هشتمین جلسه شورای اداری استان سمنان در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان، اظهار داشت: ان‌شاءالله با دلی پاک و نورانی در ایام نوروز ۱۴۰۲ و بهار، به استقبال ماه خدا خواهیم رفت. ما و شما باید قدر نعمت هایی که خداوند به ما داده است را بدانیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: بر خود لازم می دانم تا از آیت الله شاهچراغی، عالم مخلص، انقلابی و شجاع که هیچگاه دلبسته به پست و مقام نبوده و مرد تکلیف بودند، تقدیر و تشکر کنم.

وی با بیان اینکه حجت الاسلام آقای مطیعی نیز پس از آیت الله شاهچراغی، نعمتی بود که نصیب مردم استان سمنان شد، افزود: حجت الاسلام مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان و امام‌ جمعه سمنان، مرد خدمت است.

امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: مهندس هاشمی استاندار سمنان را بیش از ۳ دهه است که می شناسم، در طول این ایام در کشور فراز و نشیب بسیار بود اما ایشان در مسیر مستقیم بودند و خط حزب اللهی خود را گم‌ نکردند و بواسطه عملکرد خوب خود امروز در این جایگاه، به عنوان استاندار سمنان به مسئولیت رسیدند. استاندار سمنان مهندس هاشمی، با عشق و علاقه به مردم خدمت می کنند که امری بسیار ارزشمند بوده و در گزارشی که ارائه شد نیز این مهم مشخص است. گردشگری در استان سمنان به عشق امام رضا(ع)، خاص و هدفمند و بسیار ارزشمند بوده و برای خدمت به زائران امام هشتم است.

وی با بیان اینکه کارگزاران نظام باید به ۵ عنصر توجه داشته باشند چرا که توجه به این عناصر، باعث موفقیت آنان خواهد شد، گفت: توجه کارگزاران به ایمان و تقوای خود، توجه به امر ارتقاء بینش و آگاهی، قانون مداری و دوری از روابط، مردمداری و توجه به حفظ نظام، ۵ عنصری است که در صورت توجه باعث موفقیت کارگزاران خواهد شد.

آیت الله خاتمی تصریح کرد: بزرگترین خدمت، خدمت به مردم است، مردم ولی نعمت ما هستند که باید برای آنها خدمت کرده و در صورت وجود موانع قانونی، با زبان خوش موارد برای آنان بیان شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha