پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
تصاویر/ مراسم ترتیل خوانی نوای ملکوت در بوشهر

حوزه / سخنگوی ستاد ترتیل خوانی نوای ملکوت در استان بوشهر اعلام کرد: این برنامه برای دوازدهمین سال متوالی، ماه مبارک رمضان در بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر. مهدی عالی زاده امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به دوازدهمین سال برگزاری برنامه ترتیل خوانی نوای ملکوت در استان بوشهر، اظهار داشت: این برنامه برای دوازدهمین سال متوالی، امسال در ماه مبارک رمضان در بوشهر برگزار می‌شود.

سخنگوی ستاد ترتیل خوانی نوای ملکوت در استان بوشهر با بیان اینکه در ۱۱ سال اخیر همواره استان بوشهر در ارزیابی‌های صورت گرفته به لحاظ کیفی در رتبه‌های بالا در بین استان‌های کشور قرار گرفته است، گفت: وجود قاریان ممتاز استان باعث شده تا در ارزیابی‌های کشوری، بوشهر همواره در بین استان‌های برتر قرار گیرد.

عالی‌زاده با بیان اینکه درب‌های حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر از ساعت ۱۵ به روی مردم روزه دار باز خواهد بود، ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی به عمل آمده از سوی ستاد ترتیل خوانی نوای ملکوت استان، مقرر شده این برنامه در طول ماه مبارک رمضان از ساعت ۱۵ با تفسیر قرآن آغاز و بعد از آن جزء خوانی قرآنی کریم از ساعت ۱۶ برگزار شود.

به گفته وی بر اساس هماهنگی انجام شده، برنامه ترتیل خوانی نوای ملکوت از صدا و سیمای مرکز بوشهر به صورت زنده پخش می‌شود.

سخنگوی ستاد ترتیل خوانی نوای ملکوت استان بوشهر با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ قرآنی در بین اقشار مختلف مردم، ابراز کرد: امسال علاوه بر برنامه ترتیل خوانی در حسینیه عاشقان ثارالله، سه برنامه ویژه نونهالان توسط آموزش و پرورش، ترتیل خوانی خواهران از سوی سازمان تبلیغات و ترتیل خوانی نوجوانان به همت اوقاف و امور خیریه استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha