یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
7

حوزه / نماینده ولی فقیه در کاشان، گفت: به منظور تحقق شعار سال، برای مهار تورم و رفع موانع تولید و توسعه مراکز صنعتی، باید کارگروهی با حضور نخبگان، متخصصان و کارآفرینان با تجربه در منطقه کاشان تشکیل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان ظهر امروز و در هفتمین روز از عید نوروز، امام جمعه آران و بیدگل به همراه فرماندهان انتظامی و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و جمعی از مسئولان ادارات با حجت‌الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی نماینده ولی فقیه در منطقه کاشان دیدار کردند.

حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در این دیدار ضمن تبریک سال نو و حلول ماه مبارک رمضان و قدردانی از پرسنل نیروی انتظامی، سپاه، بسیج و دیگر نهادهای خدمتگزار به مردم در ایام تعطیلات عید، اظهار داشت: مسئولان به دلیل اشتغالات فراوانی که در طول روز دارند، زمینه مناجات آنها با خدا کم می‌شود، لذا سحرهای ماه مبارک رمضان فرصت بسیار خوبی جهت مناجات و توسل به درگاه خداوند متعال است.

نماینده ولی فقیه در کاشان، با اشاره به خاطره‌ای از مرحوم حجت الاسلام والمسلمین اسدالله روحانی بیدگلی، یادآور شد: به خاطر دارم ماه مبارک رمضان سال گذشته در دیدار با این استاد پیشکسوت، کتابی به من داد تا خدمت مقام معظم رهبری ببرم و در حاشیه کتاب مطلبی بدین مضمون به رهبر معظم انقلاب نوشته بود، که دعای سحر را با مداومت بخوانید.

وی، با اشاره به نامگذاری سال۱۴۰۲ توسط مقام معظم رهبری، به عنوان سال مهار تورم و رشد تولید، یادآور شد: به منظور تحقق شعار سال، برای مهار تورم و رفع موانع تولید و توسعه مراکز صنعتی، باید کارگروهی با حضور نخبگان، متخصصان و کارآفرینان با تجربه در منطقه کاشان تشکیل شود.

امام جمعه کاشان، ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه را نیازمند کار فرهنگی دانست و خاطرنشان کرد: برای تأثیر گذاری بهتر در عرصه ترویج فرهنگ حجاب و عفاف ضمن انجام کار فرهنگی و برخورد مناسب، آمرین به معروف و ناهیان منکر نیز باید لباس متحدالشکل بپوشند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، با اشاره به خاطره‌ای از مرحوم حجت الاسلام و المسلمین سید علی اکبر ابوترابی آزاده دوران دفاع مقدس پیرامون امربه معروف و نهی از منکر، ابراز کرد: این آزاده سرافراز با برخورد محبت آمیز و بوسیدن کف پای یکی از هم بندی‌هایش در دوران اسارت، او را تشویق به خواندن نماز اول وقت کرد.

وی با ابراز خرسندی از اقامه نماز سه وقت در ۱۲۳مسجد شهرستان آران و بیدگل، یادآور شد: ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل، به منظور آگاهی از عملکرد سالیانه مبلغین در شهرها و روستاها باید پرونده مستقلی برای ارتقای تبلیغ تشکیل دهند.

نماینده ولی فقیه در کاشان، بر لزوم تبلیغ خانگی به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی تأکید کرد و افزود: براساس بررسی‌های انجام شده، آسیب اجتماعی در خانواده‌هایی که به صورت هفتگی در تبلیغ خانوادگی در جلسات قرآنی، مسائل شرعی و دینی شرکت کرده‌اند بسیار کمتر است.

در ابتدای این دیدار امام جمعه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، سپاه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی و بخشدار کویرات آران و بیدگل، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌ها، بر عملی نمودن شعار سال ۱۴۰۲ از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال مهار تورم و رشد تولید تأکید کردند.

انتهای پیام. /

از ظرفیت نخبگان برای تحقق شعار سال استفاده شود

از ظرفیت نخبگان برای تحقق شعار سال استفاده شود

از ظرفیت نخبگان برای تحقق شعار سال استفاده شود

از ظرفیت نخبگان برای تحقق شعار سال استفاده شود

از ظرفیت نخبگان برای تحقق شعار سال استفاده شود

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha