دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی

حوزه/ آیت الله دری نجف آبادی گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران جزو موفقت ترین نیروهای مسلح در سطح جهان هستند و با حضور در صحنه‌های مختلف دفاعی، اجتماعی و فرهنگی به خوبی عمل کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، پیش از ظهر امروز در خطبه‌های نماز عید سعید فطر در مصلی بیت‌المقدس اراک، اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش، فراجا و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اکنون در اوج قدرت و توانمندی ‌های نظامی قرار دارند و روز به روز باید به این قدرت و اقتدار افزوده شود.

وی با تاکید بر پشتیبانی مردم از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، ادامه داد: فرماندهی نیروهای مسلح اکنون برعهده فقیهی زمان شناس، با تدبیر و مقتدر قرار دارد که ۶۰ سال از عمر گران بهای خود را در میدان جهاد در راه خداوند گذرانده‌ است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط امام خمینی(ره) افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران جزو موفقت ترین نیروهای مسلح در سطح جهان هستند و با حضور در صحنه‌های مختلف دفاعی، اجتماعی و فرهنگی به خوبی عمل کرده‌اند.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به رابطه جمهوری آذربایجان با رژیم صهیونیستی گفت: قدرت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با پشتیبانی مردم روز به روز در حال افزایش است و هیچ کشوری جرأت نگاه چپ به ایران را ندارد.

وی یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران به برکت امام راحل(ره)، رهبر معظم انقلاب، انقلاب اسلامی و شهدا راه راه امیرالمومنین(ع) و ائمه اطهار(ع) را به درستی انتخاب کرده و برای پیشرفت و توسعه بیشتر باید برخی نواقص برطرف شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: مردم استان در عرصه‌های مختلف انقلاب نقش مهم و تاثیرگذاری داشته و در راه احیای آرمان‌های اهل بیت(ع) نقش آفرین بوده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha