دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
فعالیت های تبلیغی دفتر مرجع فقید

حوزه/ از سوی بیت مرحوم حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی همچون سنوات گذشته چندین گروه از فضلا و روحانیون حوزه های علمیه درقالب گروه های تبلیغی به مناطق مختلف کشور اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، توجه به مسئله تبلیغ، آموزش و حمایت از مبلغین و تاسیس موسسات تبلیغی از ویژگی‌های مهمی بوده که در زمان حیات مرحوم آیت الله العظمی صافی انجام گرفته و بعد از رحلت ایشان این سنت حسنه همچنان ادامه دارد.

بر اساس این گزارش، در ماه مبارک رمضان ۱۴۴۴ مبلغین توانمندی را پیرامون موضوعاتی همچون؛ «فعالیت های قرآنی»، «فعالیت های معرفتی امامت و مهدویت»، «فعالیت در عرصه خانواده»، «فعالیت در عرصه کمک رسانی به مستمندان»، «برپایی دسته های عزاداری»، «برپایی موکب و غرفه های فرهنگی در میادین شهر»، «اعزام پزشک وتامین داروهای خاص برای بیماران کم بضاعت»، «تبلیغ دانش آموزی»، «اقامه نماز جماعت و سخنرانی»، «برپایی مراسم شبهای قدر»، «برپایی سفره های افطار ساده در مساجد»، «برگزاری نماز عید سعید فطر»، «تجلیل از فعالان فرهنگی و منتخبین مسابقات اجرا شده» به مناطق مختلف کشور اعزام شدند.

همچنین، همزمان با ایام شهادت حضرت امیرالمومنین علیه السلام، مبلغین در مناطق مختلف دسته های عزاداری برپا نمودند و در بعضی مناطق دسته های عزاداری دانش آموزی با حضور گسترده دانش آموزان برگزار و جلسات مختلف با موضوع شاخصه های خانواده موفق و تهدیدها، ویژه مادران در مساجد برپا گردید.

گفتنی است، از فعالیت‌های مستمر مبلغین اعزامی، حضور در مدارس و کلاسداری می باشد، مبلغین با درسنامه‌های مختلف معارفی واحکام ومسائل مورد نیاز دانش آموزان، حضور فعالی در مدارس ابتدائی و متوسطه اول و دوم داشته اند.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    2 1
    خداوند آقای صافی را رحمت کنه واقعا گروه فعال و متخصصی هستند
  • فدایی رهبر IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    0 1
    چه متفاوتی!! واقعا! ما هم که چند نفر از طلبه ها رفتیم خودمون تبلیغ، برنامه هامون بیشتر و جدیدتر از این گروه بود. از خبرگزاری وزین حوزه می خوام دقیق تر تیتر بزنه