یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
مشارکت حوزه های علمیه خواهران در تصمیم سازی  در جامعه ضروری است

حوزه/ سرپرست حوزه علمیه خواهران استان همدان در دیدار با معاون مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) بر ضرورت ورود حوزه های علمیه خواهران در تصمیم سازی جامعه تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، معصومه ناطقی خمسه، سرپرست حوزه علمیه خواهران استان همدان با علی چهاردولی، معاون مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در همدان دیدار و گفتگو کرد و بر ضرورت مشارکت و ورود حوزه های علمیه خواهران بر تصمیم سازی در جامعه تأکید کرد.

وی با اشاره به مطالبات گسترده ای که در جامعه از طلاب وجود دارد، بیان کرد: باتوجه به حوادث اخیر در کشور، لزوم ورود حوزه های علمیه خواهران در تصمیم سازی جریانات صدچندان می باشد.

سرپرست حوزه علمیه خواهران استان همدان با اشاره به رسالت اصلی حوزه های خواهران در حوزه زن و خانواده، افزود: حضور بانوان طلبه در جامعه به عنوان مبلغ تاکنون دارای اثرات و برکات زیادی بوده است، لکن حضور در جریانات تصمیم گیری و تصمیم سازی یقینا گستره نتیجه بخشی را افزایش خواهد داد.

ناطقی خمسه در ادامه با اعلام آمادگی حوزه های علمیه خواهران جهت هرگونه تعامل و همکاری با ستاداجرایی فرمان امام(ره) در امور فرهنگی، اجتماعی و محرومیت زدایی، از حمایت ها و مساعدت های این ستاد تقدیر و تشکر کرد.

در پایان معاون مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) همدان از حضور حوزه علمیه خواهران در ستاد تشکر و از اعلام آمادگی در جهت همکاری استقبال کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha