چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
حجت الاسلام هاشمی منش امام جمعه موقت بوشهر

حوزه/ امام جمعه موقت بوشهر گفت: یکی از ماموریت های مهم مسئولان حل مسئله معیشت مردم است و توجه به ارتزاق مردم، حل مشکلات اشتغال، مسکن و ازدواج جوانان و مقابله با ناهنجاری های اجتماعی باید در اولویت کاری مسئولان باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سید غلامرضا هاشمی در خطبه های امروز نمازجمعه بوشهر با تبریک روز شوراهای اسلامی شهر و روستا، اظهار داشت: اختلافات میان برخی اعضای شوراهای اسلامی سبب عقب افتادن کار مردم، طرح ها، خدمات رسانی و پروژه های عمرانی شده است.

امام جمعه موقت بوشهر با بیان اینکه اختلافات میان اعضای شوراها سبب عقب افتادن کار مردم می شود، افزود: یکی از رسالت های مهم شوراهای اسلامی رفع مشکلات و تحقق مطالبات مردم است، بنابراین اعضای شوراهای اسلامی لا وحدت و همدلی و پرهیز از اختلاف برای رفع مشکل مردم تلاش کنند.

حجت الاسلام هاشمی با تبریک هفته معلم و گرامیداشت یاد شهید مطهری، گفت: معلمی شغل ارزشمند و مقدسی است و باید به مسائل و مشکلات معیشتی و دغدغه های این قشر رسیدگی شود.

وی با گرامیداشت هفته کار و کارگر، افزود: کارگران ستون و محور تولید و رزمندگان عرصه جهاد اقتصادی هستند و باید به مطالبات آنها توجه شود و امنیت شغلی و معیشتی کارگران در شرکت ها و صنایع و ادارات مختلف در اولویت باشد.

امام جمعه موقت بوشهر با بیان اینکه همه مسئولان برای رفع مشکلات مردم دست به دست هم دهند، خاطرنشان کرد: مسئولان هم افزایی و همدلی داشته باشند چرا که دشمن به دنبال ایجاد اختلاف بین قوای سه گانه و مردم و مسئولین است.

وی ایجاد فاصله بین مردم و مسئولان را یکی از برنامه های دشمنان دانست و ادامه داد: مسئولان براساس وظیفه قانونی و شرعی و حوزه اختیارات باید به دور از حواشی فعالیت و خدمات رسانی کنند.

امام جمعه موقت بوشهر گفت: مسئولان انتقادپذیر باشند و از حاشیه هایی که سبب فاصله گرفتن آنها از جامعه و برنامه ها می شود، پرهیز کنند.

وی افزود: یکی از ماموریت های مهم مسئولان حل مسئله معیشت مردم است و توجه به ارتزاق مردم، حل مشکلات اشتغال، مسکن و ازدواج جوانان و مقابله با ناهنجاری های اجتماعی باید در اولویت کاری مسئولان باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha