شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
انتصاب تبریز

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با صدور حکمی حجت‌الاسلام صادق زاده را به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی آموزشی و پژوهشی این اداره کل منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام محمد قادری با صدور حکمی حجت‌الاسلام حسن صادق‌زاده را به سرپرستی معاونت فرهنگی آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی بوشهر منصوب کرد.

در بخشی از این حکم انتصاب آمده است: اکنون که به حکم نورانی رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) سازمان تبلیغات اسلامی دوره جدیدی را در پی‌گیری اهداف گام دوم انقلاب اسلامی آغاز کرده است؛ جنابعالی را که بحمدالله از دانش و انگیزه و نشاط جوانی برخوردارید به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر معرفی می‌کنم.

تقویت زیرساخت‌های محتوائی و اجرائی تبلیغ، زمینه‌سازی برای ارتقاء کیفی تبلیغ در استان، انسجام‌بخشی شبکه فرهنگی – تبلیغی استان، تعامل اثربخش با نهادها و مراکز هم راستا و حمایت از فعالان جبهه فکری و فرهنگی انقلاب اسلامی از دیگر مواردی است که در این حکم قید شده است.

در بخش پایانی این حکم انتصاب آمده است: در این مسیر نورانی و بالنده، توفیق شما را از درگاه حضرت احدیت(جل و علا) خواستارم و شما را به تقوای الهی، توسل به ائمه هدی(علیهم السلام)، استفاده از همه ظرفیت‌های درون و برون‌سازمان و بهره‌گیری از اندیشه‌ها، روش‌ها و ابزارهای کارآمد و مؤثر توصیه می‌کنم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha