شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
تصاویر:دیدار امام جمعه راوندبا سرپرست ومعاونین حوزه علمیه منطقه کاشان

امام جمعه راوند به اتفاق رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، جمعی از روحانیون و مسئولان این شهر با سرپرست حوزه علمیه منطقه کاشان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام سیدمهدی اصل حسینی امام جمعه راوند به اتفاق رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، جمعی از روحانیون و مسئولان این شهر با سرپرست و حوزه علمیه منطقه کاشان دیدار و گفتگو کرد.

ببینید:

تصاویر دیدار امام جمعه راوند با سرپرست حوزه علمیه منطقه کاشان

حجت الاسلام اصل حسینی در این دیدار ضمن تبریک انتصاب حجت الاسلام والمسلمین مهدی اسماعیلی به عنوان سرپرست حوزه علمیه منطقه کاشان از آمادگی در اختیار گذاردن ظرفیت های فرهنگی، اجتماعی و دینی منطقه راوند در جهت پیشبرد اهداف حوزه خبر داد و اظهار کرد: از ظرفیت پیشکسوتان حوزوی و نخبگان علمی در فعالیت های فرهنگی و اجتماعی استفاده بیشتری به عمل آید.

امام جمعه راوند با بیان اینکه با استقرار شعبه کمیته امداد امام خمینی(ره) در راوند مراکز نیکوکاری شهرها و روستاهای اطراف احیا شده‌اند، گفت: کمیته امداد توانسته افراد محروم و مستمند دورترین روستاهای این منطقه را شناسایی و تحت پوشش قرار دهد.

وی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره عالم مجاهد، انقلابی و مردمی شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده سابق ولی فقیه و امام جمعه کاشان، افزود: این عالم بزرگ در پیشبرد اهداف نظام اسلامی و ارتقاء منطقه کاشان به ویژه راه اندازی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه شمال استان اصفهان به مرکزیت کاشان تلاش های بسیاری انجام داد.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی سرپرست حوزه علمیه منطقه کاشان هم به ایجاد اقامتگاههای فرهنگی، زیارتی و آموزشی اشاره کردو گفت: برای استفاده بیش از دو هزار طلبه و خانواده های آنان نیاز به ۱۰ اقامتگاه در منطقه کاشان داریم .

وی، پیشنهاد تاسیس مرکزی فرهنگی مانند اردوگاه یاوران مهدی(عج) جمکران را در منطقه کاشان ارائه داد و اظهار کرد: این مرکز می تواند علاوه بر ارائه خدمات فرهنگی و رفاهی در ارتقای سطح معرفتی میهمانان با برگزاری برنامه‌ها و کلاس‌های آموزش معارفی موثر باشد.

سرپرست حوزه علمیه منطقه کاشان بر لزوم استفاده بیشتر از ظرفیت گروه های جهادی طلاب در روستاها و مناطق محروم تاکید کرد و گفت: ظرفیت گروه های جهادی طلاب در فعالیت های اجتماعی، خدماتی و فرهنگی به طورکامل فعال نشده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha