یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین

حوزه/ زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز یکشنبه اعلام کرد که دوره دیگری از درگیری با پروژه صهیونیستی «نبرد انتقام آزادگان» به پایان رسیده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، پس از اعلام آتش بس در فلسطین، زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سخنانی از ایران و کشورهای حامی مقاومت قدردانی کرد.

النخاله گفت: امروز پایان دور دیگری از درگیری با پروژه صهیونیستی «نبرد انتقام آزادگان» را اعلام می کنیم، عزیزترین فرزندان خود را در میان رهبران شهید از دست داده ایم که حضورشان برای جهاد و گردانهای دلاورش ارزش زیادی داشت.

النخاله افزود: ما بسیاری از عزیزانمان را که توسط دستگاه تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند، از دست دادیم و با افتخار با همه آنها وداع کردیم.

وی ادامه داد: مردمی که امثال بزرگان، سرداران شهید سرایا القدس و عزیزترین دارایی های خود را از فرزندان و جان خود تقدیم کردند، هرگز شکست نخواهند خورد. آنها از ما می خواستند که به شیوه خود و زیر چکمه سربازانشان به زندگی خود ادامه دهیم، ولی مجاهدانی از مردم دلیر و جسور فلسطین ما از سرایا القدس به سوی آنها شتافتند و از خون آشامی آنها جلوگیری کردند. تمام شهرهای آنها زیر برد موشکی سرایا القدس و مقاومت فلسطین بود و همه شما جمعیت آنها را که در پناهگاه‌ها و زیر ایستگاه‌های اتوبوس با ترس و وحشت پنهان شده بودند، تماشا می کردید.

النخاله ادامه داد: صحنه‌های همبستگی فلسطینی‌ها زمانی که خانه‌های غیرنظامیان هدف قرار می‌گیرند، در حالی که آنها برای کمک رسانی و مساعدت به کسانی که خانه‌هایشان بمباران شده است می شتابند، مایه افتخار و عزت و برای ملت ما درس عبرت است. این اتفاق، مستحق بیش از این بود، چرا که همه شهرهایشان زیر برد موشک‌های سرایا القدس و مقاومت فلسطین بود.

دبیرکل جهاد اسلامی ادامه داد: مردم ما علیرغم رنج، در همه جای غزه و کرانه باختری و در سراسر جهان با سربلندی به حمایت و پشتیبانی برمی خیزند. این برای مردم ما که با امکانات ساده با این همه تجاوز روبرو می شوند عزت است. مردم ما سست نشده و نخواهند شد و مقاومت با همه جناح هایش دیواری محکم است.

النخاله افزود: ما این جنگ را پشت سر می گذاریم چرا که سلاحمان در دستانمان و پیکارگران ما آماده مبارزه با هر تجاوزی هستند.

وی ادامه داد: از همه کسانی که در کنار ما بودند و در رأس آن جمهوری اسلامی ایران، حزب الله لبنان و برادرانمان در مصر و قطر تشکر فراوان دارم.

شایان ذکر است حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از بامداد ۱۹ اردیبهشت با ترور سه تن از فرماندهان ارشد سرایا القدس آغاز و تا شامگاه ۲۳ اردیبهشت ادامه یافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha