شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
کد خبر: 1087704
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱
خدری

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان بوشهر از برنامه‌ریزی حوزه علمیه بوشهر برای برگزاری برنامه‌های دهه کرامت خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری مدیر حوزه علمیه استان بوشهر در جمع خبرنگاران با تبریک فرا رسیدن دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه(س)، اظهار داشت: برنامه‌هایی به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت از سوی حوزه علمیه استان برگزار می‌شود.

وی یکی از برنامه‌ها را برگزاری جشن‌های دخترانه اعلام کرد و افزود: جشن‌های دخترانه و تکریم از دختران با حجاب برتر از سوی معاونت تبلیغ حوزه علمیه در سراسر استان برگزار خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر به برنامه‌ریزی برای برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید اشاره کرد و گفت: جشن‌های زیر سایه خورشید دخترانه با حضور خادمین حرم امام رضا(ع) و با برنامه‌ریزی معاونت تهذیب حوزه علمیه استان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام خدری از برگزاری رزمایش کمک‌های مومنانه خبر داد و افزود: به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت رزمایش مومنانه با همت معاونت تبلیغ حوزه علمیه استان برگزار و بسته‌های معیشتی به نیازمندان اهدا خواهد شد.

وی برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی را از دیگر برنامه‌های این ایام اعلام کرد و یادآور شد: با برنامه ریزی امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان مسابقات فرهنگی ورزشی در مدارس علمیه استان برگزار و به نفرات برتر جوایزی اهدا خواهد شد.

حجت الاسلام خدری با اشاره به برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دهه کرامت، اظهار کرد: کرسی آزاداندیشی توسط معاونت پژوهش حوزه استان در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر با موضوع تبیین جایگاه امامت برگزار می‌شود.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر، برگزاری جشن‌های دهه کرامت در مدارس علمیه استان، انتشار تولیدات رسانه‌ای پیرامون دهه کرامت در فضای مجازی و برگزاری نشست صمیمی با جوانان توسط مبلغان طرح هجرت و امین را از دیگر برنامه‌های دهه کرامت اعلام کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha