یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
دوره مکالمه عربی

حوزه/ دوره مجازی «مکالمه عربی» از سوی اداره حوزه آزاد ویژه عموم بانوان علاقه‌مند به ویژه طلاب، معینه‌های حج تمتع و مبلغان اربعین حسینی برگزار می‌شود.

خانم زهرا تاجیک در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، از برگزاری دوره مجازی «مکالمه عربی» ویژه عموم بانوان علاقه‌مند از ۲۰ خردادماه سال ۱۴۰۲ خبر داد و افزود: این دوره با حضور «سرکار خانم جهانی فرد» از اساتید دانشگاه مجازی المصطفی برگزار می‌شود.

رئیس حوزه آزاد جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها، یادگیری زبان عربی را برای تمام طلاب به ویژه معینه‌های حج تمتع و مبلغان اربعین حسینی ضروری دانست و گفت: این دوره با محوریت کتاب «الرحله مع العربیه» به همراه فیلم‌های آموزشی در بازه‌ زمانی ۵ ماهه و هر هفته‌ ۳ جلسه یک ساعته در بستر نرم‌افزار قرار برگزار می‌شود.

تاجیک، مهلت ثبت نام در این دوره را ۱۵ خرداد اعلام کرد و یادآور شد: علاقه‌مندان جهت شرکت در این دوره‌ها می‌توانند با مراجعه به سامانه مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی به آدرس https://courses.jz.ac.ir ثبت‌نام کنند.

وی در پایان تأکید کرد: اطلاع‌رسانی‌ سایر دوره‌های مرکز در پیام‌رسان ایتا، به آدرس https://eitaa.com/ama_jz انجام می‌شود و علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند در کانال مرکز عضو شده و یا با شماره ۰۲۵۳۲۱۱۲۰۸۱ تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • فرهاد قلندری IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
    0 0
    عالییییه
  • سمیه IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
    0 0
    ان شاالله خوب یادبگیریم وخوب بکاربگیریم
  • مهری کریمی IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
    0 0
    ان شاءالله فرصت کافی داشته باشم وخدا کمک کنه بتونم شرکت کنم و زبان عربی رو فراگیرم.🤲
  • ستاره غلامحسینی IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    0 0
    اطلاعات درست برای ثبت نام گذاشته نشده یه شماره کارت گذاشته میشد که واریز کنیم و بایه شماره تماس که توایتا بهش فیش واریزی رو بفرستیم من وارد سایت شدم اما برای مکالمه عربی پیدا نکردم ثبت نامم رو انجام بدم اگر ممکنه داخل گروه ایتا یهپیام برای ثبت نام مکالمه گذاشته بشه (مرکز اموزش های ازاد مهارتی) من حتمامیخوام دوره رو شرکت کنم لطفا اگر امکانش هست حداقل زمانرو تمدید کنید 🥺