شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
استاندار فارس

حوزه/ استاندار فارس در اولین جلسه ستاد انتخابات استان تصریح کرد: بنا بر تاکیدات فراوان مقام معظم رهبری، هر کس که به ایران عزیز علاقمند است باید در انتخابات مشارکت کند؛ پیشرفت، رشد و توسعه کشور با افزایش مشارکت مردم تسریع می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، محمد هادی ایمانیه در نخستین جلسه ستاد استانی انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان در رهبری در فارس که در استانداری فارس برگزار شد، با اشاره به اهداف ترسیم شده از جانب مقام معظم رهبری در خصوص برگزاری انتخابات گفت: سلامت، امنیت، افزایش رقابت و مشارکت مردم چهار هدفی است که در دستور کار ستاد استانی قرار دارد.

استاندار فارس با اشاره به اینکه در این جلسه اصول کلی و سرفصل ها را مشخص کردیم اظهار داشت: از تمام ظرفیت های نرم افزاری و سخت افزاری دستگاه های اجرایی و نهادهای استانی برای هرچه بهتر برگزار شدن انتخابات استفاده خواهیم کرد.

ایمانیه بر حضور و نقش مردم در عرصه سیاست تاکید کرد و افزود: برگزاری انتخابات از ابتدایی ترین اصول مردم سالاری است که موجب قوام و محافظت از جامعه می شود. وی با بیان اینکه منکر مشکلات و دغدغه‌های مردم نیستیم و نخواهیم بود، تصریح کرد: بنا بر تأکیدات فراوان مقام معظم رهبری، هر کس که به ایران عزیز علاقمند است باید در انتخابات مشارکت کند؛ پیشرفت، رشد و توسعه کشور با افزایش مشارکت مردم تسریع می شود.

در انتهای این جلسه اعضا حقیقی و حقوقی ستاد انتخابات استان فارس، با حکم استاندار فارس منصوب شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha