سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 21, 2024
پویش «اگر من جای دبیر ستاد امر به معروف بودم...»

ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور به منظور بهره‌گیری از نقطه نظرات مردم در تعیین خط مشی‌ها و سیاستگذاری‌های کلان اقدام به راه‌اندازی پویش «اگر من جای دبیر ستاد امر به معروف بودم...» کرده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، «بهره‌گیری از نقطه نظرات مردم در تعیین خط مشی‌ها و سیاستگذاری‌های کلان» از مهم‌ترین رویکردهای ستاد امر به معروف و نهی از منکر است.

از این‌رو در نخستین گام پویش «اگر من جای دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر بودم...» راه‌اندازی شده تا مردم شریف کشورمان از هر قشر و صنفی و با هر تفکر و عقیده‌ای بتوانند به‌صورت کاملاً شفاف و رسا به بیان اولویت‌ها و رویکردها و آرای خود در ارتباط با مسئولیت دبیر ستاد در حوزه‌های فرهنگ، صنعت، سیاست، اقتصاد، اجتماع، محیط‌زیست و... بپردازند تا در سیاستگذاری‌ها و برنامه‌های این مجموعه سهیم باشند.

بدون شک تک‌تک ایده‌ها، ابتکارات، پیشنهادات، انتقادات، طرح‌ها و نظرات که از سوی شما مخاطبان عزیز در این پویش ثبت می‌شود، مورد مطالعه، بررسی و پایش دقیق قرار گرفته و نظرات شما مبنای تصمیم‌گیری خواهد شد.

برای شرکت در پویش اینجا را کلیک کنید

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حمید IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
    0 0
    بدانید در کشوری که بانکداری آن بر پایه ربا می‌باشد و شرکت های لیزینگی ربا خوار مثل قارچ رشد کرده و اقتصاد آن بر پایه گران فروشی و کم فروشی استوار هست و خودرو های بی کیفیت را با قیمت گران به ملتشان میفروشند... من اگه جای شما باشم اول جلو اینها رو می‌گرفتم بعد سراغ بی حجابی میرفتم .. چون در کتاب خدا ربا و گران فروشی و کم فروشی مثال جنگ با خدا معرفی شده ..نه بی حجابی