شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
حجت الاسلام عارف نصرتی، مسئول اجرایی طرح توانمندی مبلغین

حوزه/ مسئول اجرایی طرح توانمندی مبلغین، گفت: دوره توانمند سازی و ارتقاء، مبلغین، مبلغات و فعالان فرهنگی استان کرمانشاه، با حضور۱۰۵۰ نفر، برگزار می شود.

حجت الاسلام عارف نصرتی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، درباره برگزاری دوره توانمندسازی و ارتقاء مبلغین، گفت: این دوره ها در ۱۴ گروه آموزشی در ۸ شهرستان استان کرمانشاه برگزار می گردد و ۱۰۵۰ نفر از مبلغین برادر و خواهر در این دوره ثبت نام کرده اند.

وی ادامه داد: برنامه حضوری دوره مهارت افزایی در شش هفته برنامه ریزی شده و شرکت کنندگان دو روز در هر هفته به مدت ۸ ساعت در کلاس ها و کارگاه های آموزشی حضور خواهند داشت.

مسئول اجرایی طرح توانمندی مبلغین در خصوص اهداف معاونت تبلیغ حوزه علمیه استان از اجرای طرح مذکور، گفت: هدف تربیت مبلّغ متخصص، کارآمد، تأثیرگذار، مؤمن و انقلابی در رشته‌های مورد نیاز جامعه، از قبیل فرق و مذاهب، مهارت‌ها و فنون ارتباط مؤثر، محتوا شناسی و تولید محتوا، مشاوره و مخاطب شناسی و...، می باشد.

حجت الاسلام نصرتی، بسترهای مختلف جهت خدمت مؤثر به جامعه هدف تبلیغی را برشمرد و گفت: در مسجد، دانش آموزی، مشاوره، روستا، هیئت و... در استان و با توجه به تفاوت های مذهبی و اعتقادی مخاطبین، اقدام به برگزاری دوره مهارت افزایی، مبلغان مستقر و فعالان فرهنگی می شود.

مسئول اجرایی طرح توانمندی مبلغین اظهار کرد: برنامه حضوری دوره مهارت افزایی در شش هفته برنامه ریزی شده و شرکت کنندگان دو روز در هر هفته به مدت هشت ساعت از دوشنبه ۲۸ خرداد در کلاس ها و کارگاه های آموزشی حضور خواهند داشت.

حجت الاسلام نصرتی با بیان اینکه برنامه ریزی های بلند مدت آموزشی با استفاده از اساتید بومی و اعزامی از قم انجام می شود، گفت: دوره های تخصصی و تربیت مربی در نظر گرفته شده که شرط حضور در آن ها، گذراندن دوره ی توانمند سازی و ارتقاء مبلغین خواهد بود.

وی در پایان گفت: امیدواریم که با توجّهات حضرت ولی عصر(عج) و دعای خیر حضرت گامی مؤثر در جهت توانمند سازی مبلغین و تربیت مبلغ متخصص، مؤمن و انقلابی برای خدمت در عرصه ی تبلیغ دین مبین اسلام و معارف حقّه ی شیعه و «جهاد تبیین» برداشته شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha