پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
سیدمحمدجواد جعفری

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی دیّر گفت: متاسفانه در جامعه با کمبود نیروی روحانی متخصص مواجه هستیم و نیاز است خانواده‌ها، فرزندان با استعداد و دارای سجایای اخلاقی خود را به حضور در حوزه‌های علمیه تشویق و از سربازخانه‌های امام زمان(عج) حمایت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سیدمحمدجواد جعفری رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دیّر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته بندر دیّر، با گرامیداشت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی، اظهار داشت: تبلیغ در جامعه از جایگاه مهمی برخوردار است.

وی افزود: دشمن در سال‌های اخیر از طریق تبلیغ، جای جنایتکار با شهید و تروریست با آزادیخواه را عوض کرده و ایران اسلامی را که حامی آزادیخواهان است به عنوان تروریست معرفی می‌کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دیّر، با بیان اینکه رسالت این نهاد، بیان و تبلیغ اسلام ناب محمدی است، بیان کرد: ایستادگی ده‌ها ساله جمهوری اسلامی در برابر کفر جهانی مرهون همین تبلیغی است که در کشور ما رخ داد و برای آن ۳۰۰هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کردیم.

وی با بیان اینکه سازمان تبلیغات، پرتعدادترین تشکل‌های دینی و قرآنی را دارا است، ادامه داد: اداره تبلیغات اسلامی دارای ۱۸۰ تشکل دینی و ۲۸ مرکز قرآنی فعال است و با زیرمجموعه‌های خود به صورت نیمه دولتی و مردمی اداره می‌شود.

حجت الاسلام جعفری با اشاره به وجود ۱۰ خانه عالم در سطح شهرستان دیّر، گفت: پنج قطعه زمین نیز جهت احداث خانه عالم در روستاهای کُناری، وحدت آباد، اُلی شمالی و لمبدان پایینی توسط خیرین در اختیار سازمان تبلیغات اسلامی قرار گرفته که نیازمند مساعدت نیکوکاران برای ساخت است.

وی ابراز کرد: ساختمان مجتمع بزرگ فرهنگی و قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دیّر چند سالی است ساخت آن شروع شده و اکنون ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و نیمه کاره مانده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دیّر، با بیان اینکه ۲۰ روحانی و مبلغ در امر تبلیغ دین در شهرستان فعال هستند، اظهار کرد: متاسفانه در جامعه با کمبود نیروی روحانی متخصص مواجه هستیم و نیاز است خانواده‌ها، فرزندان با استعداد و دارای سجایای اخلاقی خود را به حضور در حوزه‌های علمیه تشویق و از سربازخانه‌های امام زمان(عج) حمایت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha