شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
شهریاری

حوزه/ دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با انتشار پیامی رحلت حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا آشتیانی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام و المسلمین حمید شهریاری، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، با انتشار پیامی رحلت حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا آشتیانی را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِّنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ ۖ فَمِنْهُم مَّن قَضَیٰ نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ ۖ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا - الاحزاب ۲۳

خبر رحلت روحانی اخلاقی،عالم ربانی و مجاهد انقلابی، خادم قرآن و عترت مرحوم آیت الله حاج شیخ محمد رضا آشتیانی رضوان الله تعالی علیه موجب تاسف و تألم اینجانب شد.

آن فقید سعید عمر با برکت خویش را در راه کسب فضایل دینی، تحقیق، تدریس و تبلیغ معارف اهل بیت علیهم السلام و نیز مبارزه و مجاهده در مسیر پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی و خدمت به مردم مومن در سنگر مجلس شورای اسلامی و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گذراند.

اینجانب ارتحال ایشان را به مراجع بزرگوار تقلید دامت برکاتهم، اعضای محترم جامعه مدرسین، حوزه های علمیه، مردم ولایتمدار و انقلابی استان قم و شهر آشتیان، شاگردان و علاقمندان و خصوصا به خانواده و بستگان محترمشان تسلیت می گویم و از خداوند متعال و رحمت واسعه الهی برای آن مرحوم و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان مسئلت می کنم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha