شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین علی عباسی،

حوزه/ رئیس جامعةالمصطفی در پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، رئیس جامعةالمصطفی در پیامی درگذشت عالم فرزانه، حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی(ره)، نماینده سابق مردم قم در دوره‌های هفتم، هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، را تسلیت گفت.

متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین عباسی به این شرح است:

انا لله وانا الیه راجعون

درگذشت عالم وارسته آیت الله حاج شیخ محمدرضا آشتیانی،‌ نماینده سابق مردم قم در دوره‌های هفتم، هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، که پس از عمری مجاهدت دار فانی را وداع گفت، موجب تأسف و تأثر گردید.

این شخصیت انقلابی در همه مراحل انقلاب اسلامی، مجاهدی پرتلاش و پیرو و پشتیبانی مخلص برای ولی فقیه بود. در کنار مسئولیت‌های سیاسی و انقلابی، آثارعلمی گرانبهایی نیز از ایشان به جای مانده است که مشارکت در تدوین مجموعه ۲۷ جلدی تفسیر نمونه،‌ تفسیر موضوعی قرآن کریم با عنوان «پیام قرآن» و تفسیر نهج البلاغه، از مهم‌ترین خدمات علمی ایشان به شمار می‌آید.

این جانب فقدان این قرآن‌پژوه و عالم ربانی را به محضر حضرت ولی‌عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، علما و فضلای حوزه علمیه، بیت مکرم و همه دوستداران ایشان به ویژه مردم شریف قم و آشتیان تسلیت عرض نموده و رحمت بیکران الهی را برای آن مرحوم از درگاه الهی مسئلت می‌نمایم.

علی عباسی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha