جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
دوره «تابستانه پژوهشی»

حوزه/معاون پژوهش مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار گفت: دوره «تابستانه پژوهشی» به مدت ۱۰ روز در مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار آغاز شده است.

حجت الاسلام مهدی مبارک آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، اظهار داشت: دوره «تابستانه پژوهشی» به مدت ۱۰ روز در مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار آغاز شده است.

معاون پژوهش مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار گفت: از این دوره از روز گذشته آغاز شده است و ۱۸ نفر از طلاب این مدرسه علمیه در این دوره حضور دارند.

این استاد حوزه ادامه داد: اساتید این دوره ۱۰ روزه را حجت الاسلام معصوم خانی و حجت الاسلام غلامی؛ از اساتید مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار برعهده دارند.

وی اظهار کرد: موضوعات این دوره ۱۰ روزه؛ مقاله نویسی، گزارش نویسی، روش مطالعه، خلاصه نویسی و تحقیق پایانی است.

معاون مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار عنوان کرد: هدف اصلی از برگزاری این دوره ارتقا و پیشرفت طلاب در امور پژوهشی و تحقیقی می باشد.

حجت الاسلام مهدی آبادی خاطرنشان کرد: طلاب حاضر بعد از پایان این دوره از سوی معاونت پژوهش حوزه های علمیه کشور گواهینامه گذراندن این دوره ها را دریافت خواهند کرد.

معاون پژوهش مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار در پایان گفت: طلاب باید از هر فرصتی برای افزودن به دانش و مهارت های خود به ویژه در حوزه پژوهش و تحقیق استفاده نمایند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha