سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
یادبود آیت الله آشتیانی

حوزه/ بزرگداشت حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ محمدرضا آشتیانی(ره) با حضور آیت الله دری نجف آبادی در مسجد آقا ضیاء الدین اراک برگزار شد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، به همت حوزه علمیه خواهران و برادران و بسیج طلاب استان مرکزی پیش از ظهر امروز مراسم بزرگداشت حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ محمد رضا آشتیانی با حضور آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، در مسجد آقا ضیاء الدین اراک برگزار شد .

در این مراسم آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: مرحوم آشتیانی عالمی متعهد، متواضع و خدمتگزار دلسوزی بود که بسیار وظیفه شناس، ساده‌زیست و سخت کوش و متخلق به آداب و اخلاق اسلامی بود و در عمر با برکت خود، مسئولیت‌های زیادی برعهده داشت که نشان از کفایت این عالم فقیه بود و آثار ارزشمندی از او باقی مانده است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: استان مرکزی بخصوص آشتیان همیشه پایگاه مهمی برای علما بوده و هست و شخصیت‌های بزرگی در این خطه پرورش یافته که اثرگذاری‌های زیادی در جامعه داشته‌اند که حدودا 63 نفر از محدثین و علما را به خود اختصاص داده است .

وی با اشاره به اینکه طلاب باید زمان شناس باشند و حوادث روزگار را به خوبی شناسایی کنند، گفت: الحمدلله حوزه‌های علمیه استان مرکزی از شرایط خوبی برخوردارند و ظرفیت‌های خوبی ایجاد شده که باید از آنها بهره‌گیری کرد تا راه علما ادامه پیدا کند.

در این مراسم خانواده حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی، فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی و تعدادی از مدیران دستگاه های استان حضور داشتند.

بزرگداشت معاون فقید جامعه مدرسین حوزه در اراک | درّی نجف آبادی: مرحوم آشتیانی عالمی متعهد و خدمتگزار دلسوزی بود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha