یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
حجت الاسلام حسن انصاری امام جمعه موقت برازجان

حوزه/ امام جمعه موقت برازجان گفت: جهان هم اینک در یک پیچ تاریخی سرنوشت ساز قرار گرفته است. عصر، عصر اسلام، انقلاب و مقاومت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام حسن انصاری امام جمعه موقت برازجان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه برازجان، اظهار داشت: در هفته‌های گذشته ذلیل شدن منافقین به‌دست پلیس آلبانی را شاهد بودیم، همان کسانی که سالها اینها را با احیاء مصنوعی زنده نگه داشتند همان‌ها لگدمالشان کردند.

وی افزود: این است عاقبت وطن فروشی و ضدیت با انقلاب و عواقب اخروی اینها از این هم سیاه‌تر است.

امام جمعه موقت برازجان با اشاره به در پیش رو بودن سالروز جنگ ۳۳ روز لبنان در سال ۲۰۰۶، گفت: جنگ ۳۳روزه، جنگی که با مقاومت رشیدانه حزب الله و عقب نشینی خفت بار اسرائیل رقم خورد و در جنگ‌های بعدی هم بدون هیچ دستاوردی دشمن عقب نشستند.

‌حجت الاسلام انصاری با بیان اینکه اسرائیل می‌داند که امروز بیش از هر زمان دیگری ضعیف‌تر و زندانی و محصور شده، اطهار کرد: حملاتی هم که هر از گاهی انجام می‌دهد، در واقع یک نوع اظهار وجود است و جنبه تبلیغاتی دارد.

امام جمعه موقت برازجان خاطرنشان کرد: جهان هم‌اینک در یک پیچ تاریخی سرنوشت ساز قرار گرفته، عصر، عصر اسلام، انقلاب و مقاومت است.

وی ادامه داد: اسلام و انقلاب گردنکشان تاریخ را وادار به تعظیم و تسلیم کرده و کفار و منافقین هرچه قدر بیشتر هزینه و تلاش کنند، بیشتر با ناکامی مواجه می‌شوند.

حجت الاسلام انصاری با اشاره به اوضاع فرانسه و شهرهای جنگ زده آن گفت: این ثمره خون شهیدان و جهاد مجاهدان و صبر مادران و پدران شهیدان و تدبیر مدیران انقلابی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha