یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
امام جمعه همدان

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان همدان، با تأکید بر اینکه احیای امر اهل بیت(ع) با محتوا درست محقق می‌شود، گفت: این برنامه ظرفیت خوبی است که محتوای مناسب را در اختیار اقشار شرکت کننده قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی بعد از ظهر امروز در دیدار با ستاد استانی مجمع شیرخوارگان حسینی، با بیان اینکه تلاش دشمن برای هجمه به این مراسم، نشان دهنده موفقیت این مجمع است، اظهار داشت: حضرت علی اصغر(ع) قابلیت بسیار زیادی در تبلیغ جریان عاشورا دارد.

وی با اشاره به اینکه شاید کمتر شخصیتی مثل ایشان می‌تواند عواطف را به سمت کربلا سوق دهد، گفت: فارغ از مراتب معنوی، زبان مشترک همه دنیا، زبان فطرت و عواطف است و لذا باید با تقویت آن، این جریان را در دنیا مطرح کنیم.

امام جمعه همدان، با اشاره به اینکه شرکت کنندگان در این مراسم خواهران و بانوان هستند، یادآور شد: در جامعه امروز مواجهیم با هجمه دشمن به خانواده، بنابراین برنامه‌ریزی‌ها باید به شکلی باشد که جایگاه مادری و جایگاه زن به درستی تقویت و تبیین شود.

وی با تأکید بر اینکه اگر می‌خواهیم مشکل جمعیت حل شود، در گام اول نیازمند تقویت جایگاه مادری در جامعه هستیم، خاطرنشان کرد: جایگاه مادر، جایگاه برتر و کم نظیر است و باید این اصل به درستی تبیین و معرفی شود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، افزود: سخنران و مداحی که در این مراسم حاضر می‌شود تلاش کند تا به‌درستی این موضوع را بیان کند و جایگاه خانواده را خیلی دقیق تبیین کند.

وی با اشاره به اینکه این جلسات که با حضور پرشور ماداران برگزار می‌شود، دارای ظرفیت عظیمی است که باید به نحو احسن از آن استفاده کرد، اظهار کرد: این جلسات برای آن است که معارف اهل بیت(ع) در جامعه احیا شود، موضوعی که خواسته خود اهل بیت(ع) است.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی، با تأکید بر اینکه احیای امر اهل بیت(ع) با تولید محتوای درست محقق می‌شود، گفت: این برنامه ظرفیت خوبی است که محتوا مناسب را در اختیار اقشار شرکت کننده قرار دهیم.

وی با بیان اینکه بحث تربیت کودک و حضور سخنران متخصص تربیت کودک در این جلسات می‌تواند مؤثر باشد، یادآور شد: خوب است تا از ظرفیت مشاوره متخصص خانواده در کنار سخنران مذهبی نیز در این جلسات استفاده شود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha