شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
تصاویر نشست روسای هیات مذهبی الیگودرز با امام جمعه

حوزه / امام جمعه الیگودرز گفت: ولایت مداری و دشمن شناسی از شاخصه‌های مهم مکتب عاشورا است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام مهدی سرلک امام جمعه الیگودرز، امروز در نشست با مسئولان و برخی مداحان هیات مذهبی شهرستان که در دفتر امام جمعه الیگودرز برگزار شد، با تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت سرور و سالار شهیدان و یاران با وفای ایشان، اظهار داشت: برنامه‌های عزاداری خاندان اهل بیت(ع) باید با محتوا، باشکوه و منسجم برگزار شود.

وی با بیان اینکه مبلغان دینی، مسئولان هیئت مذهبی و مداحان باید تلاش کنند اهداف و فلسفه قیام امام حسین(ع) را در جامعه به نحوی مطلوب و زیبا تبیین و تشریح کنند، گفت: برنامه‌های عزاداری ماه‌های محرم و صفر باید در راستای ارتقا معرفت محبان اهل بیت(ع)، پرشور و باشکوه برگزار شود.

امام جمعه الیگودرز با بیان اینکه ولایت مداری، دشمن شناسی و دشمن ستیزی از اهداف مهم قیام امام حسین(ع) بوده است، خاطرنشان کرد: تبیین و اشاعه فریضه امر به معروف و نهی از منکر، اخلاص در عزاداری‌ها، رعایت نظم و حق الناس در برگزاری مراسم‌های عزاداری از موضوعاتی است که باید مورد توجه هیئت مذهبی قرار گیرد و هیات‌ در راستای اشاعه و ترویج این اهداف در بین عزاداران همت داشته باشند.

حجت الاسلام سرلک، بر اقامه نماز اول وقت در هیئت مذهبی تأکید کرد و گفت: باید به همت مسئولان هیئت مذهبی، نماز اول وقت در رأس برنامه‌های عزاداران قرار گیرد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha