یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
کد خبر: 1098975
۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹
اخبار کوتاه

حوزه/ دیدار مدیر آبفای شهرستان گناوه با امام جمعه، برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی خارگ، دیدار مسئول خیریه آبشار عاطفه های گناوه با امام جمعه و تجلیل امام جمعه برازجان از خادم قرآن کریم و نمازگزار جمعه و جماعات از خبرهای کوتاه ائمه جمعه در استان بوشهر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی امام جمعه گناوه امروز در دیدار مدیر آبفا شهرستان گناوه ضمن اشاره به اهمیت ویژه آبرسانی به مردم، و تقدیر از زحمات مدیریت و پرسنل امور آبفا، با بیان احادیث و روایاتی به ارزش و جایگاه رفیع خدمت به مردم نزد پروردگار اشاره کرد.

وی ترویج اصول صرفه جویی در مصرف آب را وظیفه ای همگانی دانست و در خصوص همکاری با امور آبفا شهرستان در حوزه ی فرهنگی قول مساعد داد.

رضایی مدیر آبفا شهرستان گناوه نیز با اشاره به وضعیت کمبود منابع آبی، تنها راه برون رفت از این بحران را مدیریت مصرف آب و فرهنگ سازی مصرف بهینه آب دانست.

وی تحقق اهداف شرکت و خدمت رسانی مطلوب به مردم شهرستان در حوزه توزیع عادلانه آب را در گرو تعامل و همکاری کلیه نهادها و سازمان های دولتی و غیر دولتی شهرستان دانست و از امام جمعه شهر در اشاعه فرهنگ صحیح مصرف آب و وصول مطالبات درخواست کمک و مساعدت کرد.

برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی خارگ

سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی خارگ با موضوعیت بررسی زیر ساخت های فرهنگی و ورزشی خارگ در سالن اجتماعات بخشداری خارگ برگزار شد.

حجت الاسلام محمود کارگر امام جمعه خارگ در این جلسه گفت: شورای فرهنگ عمومی از بزرگترین شوراهای مراکز استان ها و شهرستانها است و تصمیمات و مصوبات این شورا لازم الاجراء برای همه دستگاه ها می باشد.

امام جمعه جزیره خارگ افزود: یکی از اقدامات تأثیرگذار در شورای فرهنگ عمومی، برگزاری جلسه با مدیران و فعالین فرهنگی جهت مدیرت یکپارچه و جلوگیری از موازی کاری می باشد.

وی از گروه های مختلف مردمی و مدیریتی برای برگزاری مراسمات عید غدیر و پخت اطعام غدیر تشکر و قدردانی کرد.

دیدار مسئول خیریه آبشار عاطفه های گناوه با امام جمعه

مسئول خیریه آبشار عاطفه های گناوه صبح امروز با حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی امام جمعه گناوه دیدار کرد.

امام جمعه گناوه نیز در این دیدار از خدمات این موسسه به دلیل خدمات خیرخواهانه و امید آفرین در جامعه، تقدیر کرد. مدیر مؤسسه خیریه آبشار عاطفه های گناوه از حمایت های امام جمعه گناوه تشکر کرد.

در ادامه برخی معضلات و مشکلات مطرح و پس از هم اندیشی راهکارهایی ارائه شد.

تجلیل امام جمعه برازجان از خادم قرآن کریم و نمازگزار جمعه و جماعات

در پی هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم در کشورهای سوئد و دانمارک و به مناسبت پنجم مردادماه سالروز اقامه اولین نماز جمعه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز حجت الاسلام مصلح امام جمعه برازجان به همراه اسدی مسئول ستاد نماز جمعه برازجان و علی اکبر بازیار معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با حاج عباس بهبهانی فرهنگی بازنشسته، خادم قرآن کریم و از نمازگزاران جمعه و جماعات دیدار و گفت و گو کردند.

امام جمعه برازجان در این دیدار ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) از تلاشهای صادقانه خادم قرآن آقای حاج عباس بهبهانی که طی سالهای متمادی با عشق و علاقه وافر به صحافی قرآن کریم مشغول است تجلیل کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha