شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
امام جمعه عسلویه

حوزه/ امام جمعه عسلویه گفت: رئیس جمهور چندی قبل به‌ کشورهای آمریکای لاتین که حیاط خلوت آمریکا هستند سفر کرد؛ این سفرها بدان معناست که تلاش آمریکا و غرب برای انزوای ایران شکست خورده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد امام جمعه عسلویه با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالارشهیدان حضرت امام حسین (ع)‌ گفت: اگر حضرات ائمه معصومین نخواهند دعوت کنند توفیق پیدا نمی کنیم در مجالس آنان حضور یابیم.

وی افزود: این شب ها و روزها که عزیزان در مجالس حسینی شرکت می کنند یعنی دعوت شده اند؛ عدم حضور بعضی ها در این مراسمات هم اتفاقی نیست، دعوت نشده اند؛ قدر این فرصت خود را بدانیم.

هاشمی نژاد اضافه کرد: امام صادق علیه‌السلام هم فرمود آن کسی که برای غم ها و مصیبت های ما اهل بیت آه میکشد ثواب تسبیح خدا دارد. امام رضا(ع) هم به یکی از یارانش فرمود اگر خوش دارید که با ما باشید و در درجات اعلای بهشت باشید درحزن ما محزون و در شادی ما شاد باشید و بر تو باد بر ولایت و دوستی ما.

امام جمعه عسلویه به توفیقات دولت اشاره کرد و گفت: در سفر رئیس جمهور به سه کشور آفریقایی ۲۱ موافقت نامه بین ایران و این سه کشور امضا شد که اکثرا هم اقتصادی بود. آثار این موافقت نامه ها بعدا مشخص می شود.

وی افزود: رئیس جمهور چندی قبل به‌ کشورهای آمریکای لاتین که حیاط خلوت آمریکا هستند سفر کرد؛ این سفرها بدان معناست که تلاش آمریکا و غرب برای انزوای ایران شکست خورده است و بسیاری از کارشناسان منصف و منطقی خارجی این سفرها چالشی در برابر تحریم های آمریکا می دانند.

حجت الاسلام هاشمی گفت: راهبرد ایران توسعه روابط با کشورهای دیگر است و جهان تنها به چند کشور غربی و آمریکا محدود نمی شود بلکه باید با همه کشورها روابط مثبت داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha