چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
زرندیه

حوزه/ دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر شهرستان زرندیه، گفت: وجوب فریضه امر به معروف و نهی از منکر در همه ادیان الهی بوده و امت‌های گذشته نیز بدان مکلف بوده‌اند و در حال حاضر ما هم موظف به انجام آن هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، نشست اخلاقی امر به معروف و نهی از منکر با حضور حجت‌الاسلام گل محمدی دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر شهرستان زرندیه روز گذشته در نماز خانه مدرسه علمیه خواهران کوثر این شهرستان برگزار شد.

در این نشست که به دعوت مدرسه علمیه کوثر زرندیه و ستاد امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد، حجت‌الاسلام گل محمدی پس از تبیین ضرورت امر به معروف و نهی از منکر، حضور مدعوین را نقطه عطفی قلمداد نمود که موجب افزایش انگیزه برای ادامه راه می‌شود و اظهار داشت: وجوب فریضه امر به معروف و نهی از منکر در همه ادیان الهی بوده و امت‌های گذشته نیز بدان مکلف بوده‌اند و در حال حاضر ما هم موظف به انجام آن هستیم.

حجت الاسلام گل محمدی، در بیان حکم شرعی وجوب امر به معروف و نهی از منکر از نگاه مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: فقط باید یک جمله گفته شود و تمام، جدال نکنید، با روی خوش و زبان لین، احتمال تأثیر ولو برای چند دقیقه، برای وجوب این امر کافیست.

وی افزود: از مدعوین می‌خواهیم تجربه امر به معروف و نهی از منکر موفق و ناموفق خود را بیان کنند و لازم است اعضا حاضر، در قالب گروه‌های چند نفری برای حضور در هیئات سطح شهر مامونیه و شهرهای دیگر شهرستان، اعزام شوند.

حجت الاسلام گل محمدی، از مساعدت و پشتیبانی نیروی انتظامی از آمران و ناهیان خبر داد و گفت: نباید کار در تذکر لسانی به تشنج و درگیری بکشد و باید مراقب دام دشمن و لیدرهای احتمالی بود.

وجوب فریضه امر به معروف و نهی از منکر در همه ادیان الهی وجود داشته

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha