شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
فدراسیون فوتبال به سوگ آقا اباعبدالله الحسین(ع) نشست

حوزه/ با حضور بازیکنان و کادر فنی و دو تیم ملی نوجوانان و جمعی از مدیران و کارکنان فدراسیون فوتبال مراسم سوگواری و عزاداری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، با حضور بازیکنان و کادر فنی و دو تیم ملی نوجوانان و جمعی از مدیران و کارکنان فدراسیون فوتبال مراسم سوگواری و عزاداری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) برگزار شد.

در ابتدای این مراسم که توسط دپارتمان مسئولیت اجتماعی برنامه‌ریزی و با همکاری مرکز ملی فوتبال برگزار شد، حجت‌الاسلام مالک، امام جماعت فدراسیون فوتبال و معاون فرهنگی باشگاه استقلال تهران از طرف ریاست فدراسیون فوتبال به حاضران خیر مقدم گفت.

حجت‌الاسلام صانعی، سخنران این مراسم ضمن برشمردن درس‌هایی از عاشورای حسینی به اهمیت سبک زندگی در زیست امروزی اشاره کرد و گفت: دو موضوع لقمه حلال و پوشش غلط از مسائلی هستند که نه فقط در زندگی فردی بلکه در زندگی اجتماعی اثرگذارند و ورزشکاران به ویژه ملی‌پوشان دختر باید چهره‌های تابناکی مانند حضرت زینب (س) را به عنوان الگو و اسوه اخلاق و رفتار برگزینند.

احسان محمدی رئیس دپارتمان مسئولیت اجتماعی نیز در سخنانی گفت: در کنار تمرین و تاکتیک و مهارت‌های فنی و فردی، هر ورزشکار و هر انسان نیاز دارد در لحظه‌های بحران دلش را به یک نیروی قوی‌تر گره بزند. دست بالا بردن در شادی‌های پس گل یا سجده کردن، صلیب کشیدن، نوشته‌های روی لباس بازیکنان به ویژه برزیلی‌ها که اشاره مستقیم به باور آنها به خدا و حضرت مسیح دارد، یا تصاویری که از افطار کردن بازیکنان مشهوری چون کریم بنزما و محمد صلاح منتشر می‌شود نشان می‌دهد معنویت، اعتقادات قلبی و باورهای آسمانی حتی در فضای فوق حرفه‌ای فوتبال دنیا هم وجود دارد.

در ادامه این مراسم معنوی، کربلایی عبدالله علی‌بیگی مداح فرهنگی و گروه سنج و دمام و نواهای آیینی «حرا» به سرپرست حمیدرضا احمدی کارشناس دپارتمان مسئولیت اجتماعی فدراسیون فوتبال به اجرای برنامه پرداختند.

داود پرهیزکاری رئیس مرکز ملی، حسین عبدی سرمربی تیم ملی نوجوانان، سعید قاسمی معاون مرکز ملی، حسن تیموری رئیس امور ایثارگران فدراسیون فوتبال و  بازیکنان و کادر فنی تیم ملی نوجوانان زیر ۱۷ سال پسران و دختران که در اردو به سر می‌برند مهمانان ویژه این مراسم معنوی بود.

فدراسیون فوتبال به سوگ آقا اباعبدالله الحسین(ع) نشست + عکس

فدراسیون فوتبال به سوگ آقا اباعبدالله الحسین(ع) نشست + عکس

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha